Η Volkswagen διευρύνει τη γκάμα του ID. Buzz, προσθέτοντας τη νέα πρακτικότερη έκδοση με μακρύτερο μεταξόνιο.
Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία, το νέο ID. Buzz με μακρύτερο μεταξόνιο διαθέτει επίσης στη φαρέτρα του μεγαλύτερη μπαταρία και ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα. Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή. Η προσθήκη 250 χλστ. στο μεταξόνιο, όπως είναι λογικό, αυξάνει και το μήκος του ID. Buzz, το οποίο πλέον φτάνει τα 4.962 χλστ. Το εσωτερικό γίνεται ακόμα πιο ευρύχωρο με την προσθήκη τρίτης σειράς καθισμάτων και δυνατότητα μεταφοράς έως και 7 επιβατών. Παράλληλα ο χώρος των αποσκευών, στο ζενίθ του, φτάνει μέχρι τα 2.469 λίτρα.
Η νέα μεγαλύτερη μπαταρία, χωρητικότητας 85 kWh (καθαρή χωρητικότητα), υπόσχεται αυξημένη αυτονομία, χωρίς όμως να ανακοινώνεται επίσημο νούμερο. Όπως προαναφέραμε, το ID. Buzz με μακρύτερο μεταξόνιο συνοδεύεται από νέο ηλεκτροκινητήρα 286 ίππων (210 kW).
Έτσι η μέγιστη ταχύτητα αυξάνεται, σε σύγκριση με το ID. Buzz των 204 ίππων (150 kW) από τα 145 στα 160 χλμ./ώρα (περιορίζεται ηλεκτρονικά), με την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα να διαρκεί 7,9 δευτ. Σημειώστε όμως ότι το 2024 αναμένουμε το ταχύτερο και τετρακίνητο ID. Buzz GTX των 340 ίππων (250 kW), με ικανότητα επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα εντός 6,4 δευτ.
O εξοπλισμός του Volkswagen ID. Buzz
Το ID. Buzz με μακρύτερο μεταξόνιο θα εξοπλίζεται με head-up display, κλιματιζόμενα καθίσματα, φωτιζόμενο λογότυπο της Volkswagen στο μπροστινό τμήμα, αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων και δυνατότητα παρκαρίσματος εξ αποστάσεως μέσω smartphone.
Ειδική μνεία αξίζει στην πανοραμική γυάλινη οροφή, επιφάνειας 1,5 τετραγωνικών μέτρων, η οποία είναι η μεγαλύτερη που έχει προσφέρει μέχρι τώρα η Volkswagen. Το κρύσταλλο της μπορεί να αλλάξει από διαφανές σε αδιαφανές και αντίστροφα, χρησιμοποιώντας ένα κουμπί αφής ή φωνητική εντολή.
Το θρυλικό βαν της Volkswagen θα επιστρέψει στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού (ως 7θεσιο με το μακρύτερο μεταξόνιο), καθώς το 2024 θα λανσαριστεί σε Η.Π.Α και Καναδά, ενώ σχεδόν ταυτόχρονα θα ξεκινήσει η διάθεσή του στη Γηραιά Ήπειρο. Η παραγωγή του θα γίνεται σε ευρωπαϊκό έδαφος και συγκεκριμένα στο κεντρικό εργοστάσιο επαγγελματικών οχημάτων της Volkswagen στο Ανόβερο.