Η Volkswagen επιβεβαίωσε ότι δεν θα αναπτύξει Golf νέας γενιάς με κινητήρα εσωτερικής καύσης αφού το τρέχον μοντέλο φτάνει στο τέλος του κύκλου ζωής του.
Το τρέχον Golf όγδοης γενιάς θα ανανεωθεί πλήρως το επόμενο έτος. «Αυτό το φέρνει σε εξαιρετική θέση μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Τότε θα πρέπει να δούμε πώς θα εξελιχθεί η κατηγορία», δήλωσε ο επικεφαλής της μάρκας, Τόμας Σέφερ. «Εάν ο κόσμος εξελιχθεί εντελώς διαφορετικά από ότι αναμενόταν μέχρι το 2026 ή το 2027, τότε μπορούμε να λανσάρουμε ξανά ένα εντελώς νέο όχημα. Αλλά δεν περιμένω να συμβεί αυτό. Μέχρι στιγμής, αυτό δεν έχει προγραμματιστεί», διευκρίνισε.
Σχεδόν 50 χρόνια
Το Golf παράγεται από το 1974 και το όνομά του θα παραμείνει στην αγορά και τα επόμενα χρόνια αλλά ως ηλεκτρικό όχημα με μπαταρία.
«Είναι σαφές ότι δεν θα εγκαταλείψουμε εμβληματικά ονόματα όπως το Golf, το Tiguan και το GTI, αλλά θα τα μεταφέρουμε στον ηλεκτρικό κόσμο», εξήγησε ο Σέφερ. «Αλλά με το Golf συγκεκριμένα, πρέπει να ταιριάζει με τα γονίδιά του».
Σημασία στα γονίδια
Δεν θα υπάρχει ηλεκτρικό Golf έως ότου υπάρχουν πραγματικά γονίδια Golf σε αυτό, όπως μια πιο επίπεδη οροφή σε σύγκριση με το πλήρως ηλεκτρικό compact hatchback ID3. Αυτό δεν θα γίνει το νωρίτερα από το 2028, πρόσθεσε ο Σέφερ, όταν η VW θα λανσάρει τη νέα της ηλεκτρική πλατφόρμα SSP.
Η μάρκα VW θα παράγει μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη από το 2033, όπως έγινε γνωστό.
Το Golf hatchback ήταν το επιβατικό αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη για πολλά χρόνια, αλλά η δημοτικότητά του έχει πληγεί από την άνοδο των SUV και των crossover.
Το Golf ήταν το δεύτερο best seller της μάρκας VW στην Ευρώπη πέρυσι μετά το crossover T-Roc, σύμφωνα με την Dataforce. Η μάρκα πούλησε 170.689 Golf, από 190.837 το 2021. Οι πωλήσεις T-Roc ήταν 174.663, από 181.377. Οι πωλήσεις του ID3 ήταν 52.391, από 67.941.