Ο Μάρτιος για τη Volkswagen ξεκινάει με την αποκάλυψη του ανανεωμένου ID.3, για την οποία μας προετοίμαζε εδώ και μήνες.
Σύμφωνα λοιπόν με τη γερμανική εταιρεία το μικρότερο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της απέκτησε πιο δυναμική αμφίεση και πλουσιότερο εξοπλισμό. Ξεκινάμε με την εξωτερική εικόνα του ανανεωμένου ID.3, στην οποία εντοπίζουμε αρχικά τη νέα απόχρωση ονόματι “Dark Olivine Green” για το αμάξωμα, ενώ αντίθεση σχηματίζει η μαύρη οροφή και τα ασημί ματ ένθετα.
Από πλευράς διαστάσεων δεν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές, καθώς μόνο το ύψος μειώθηκε κατά 6 χλστ. και βρίσκεται πλέον στα 1.562 χλστ. Το μήκος, το πλάτος και το μεταξόνιο παραμένουν στα 4.261 χλστ., 1.809 χλστ. και 2.770 χλστ. αντίστοιχα. Η όψη του ID.3 άλλαξε με τα ελαφρώς επανασχεδιασμένα Led εμπρός φωτιστικά σώματα, τα οποία είναι πιο αιχμηρά, με μικρότερες μονάδες φωτισμού στο εσωτερικό τους.
Νέος είναι και ο μπροστινός προφυλακτήρας με δυο κάθετους πλευρικούς αεραγωγούς και ενεργό σύστημα εισαγωγής αέρα. Από τη βάση του εμπρός παρμπρίζ απουσιάζει το μαύρο πλαστικό τμήμα και έτσι το καπό δείχνει μακρύτερο, ενώ στα άκρα του σχηματίζονται δυο «νευρώσεις». Τα Led πίσω φωτιστικά σώματα είναι λεπτότερα, ενσωματώνουν «δυναμικά» φλας και ένα εσωτερικό μοτίβο σχήματος “X” όταν πατιέται το φρένο.
Περνάμε τώρα στο εσωτερικό του ID.3, όπου συναντάμε το τελευταίας γενιάς σύστημα πολυμέσων, το οποίο θα μπορεί να λαμβάνει πλέον over-the-air ενημερώσεις, ενώ θα συνοδεύεται από τη στάνταρ οθόνη αφής των 12 ιντσών και από ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 5,3 ιντσών. To head-up display επαυξημένης πραγματικότητας προβάλει οδηγίες δυναμικής πλοήγησης που φαίνονται 10 μέτρα μπροστά από το όχημα.
Παρατηρήστε επίσης τους κεντρικούς αεραγωγούς με την ένδειξη ID.3., τα πάνελ των θυρών με τα πιο άνετα υποβραχιόνια και τον κρυφό ατμοσφαιρικό φωτισμό 30 αποχρώσεων. Ειδική μνεία γίνεται στη χρήση ανακυκλωμένων, αλλά ποιοτικών υλικών στην καμπίνα, όπως οι ταπετσαρίες μικροϊνών “Artvelours Eco” στα καθίσματα και τα πάνελ των θυρών. Το ύφασμα είναι 71% ανακυκλωμένο από πλαστικά απορρίμματα.
Πίσω τοποθετημένος παραμένει ο ηλεκτροκινητήρας των 204 ίππων και 310 Νm ροπής, ο οποίος επιτρέπει στο ID.3 Pro επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 7,3 δευτ. και στο ID.3 Pro S σε 7,9 δευτ., ενώ σε κάθε περίπτωση η μέγιστη ταχύτητα είναι 160 χλμ./ώρα. Η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι χωρητικότητας 58 ή 77 kWh, με την πρώτη να προσφέρει με μια πλήρη φόρτιση στο ID.3 Pro αυτονομία 426 χλμ. και η δεύτερη στο ID.3 Pro S αυτονομία 546 χλμ. Στο μέλλον το ID.3 θα αποκτήσει και μια μικρότερη μπαταρία.
Στα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού περιλαμβάνεται το προαιρετικό “Travel Assist” με “Swarm Data” και το “Park Assist Plus” με “Memory Function”. Λειτουργίες όπως, το “Plug & Charge” και το έξυπνο “Electric Vehicle Route Planner”, κάνουν την εμπειρία φόρτισης στο ανανεωμένο ID.3 ακόμα πιο απλή και βολική. Η τεχνολογία vehicle-to-everything (V2X) επιτρέπει επικοινωνία με άλλα συνδεδεμένα οχήματα για κινδύνους στο δρόμο.