Περιπέτεια, δύναμη και ηλεκτροκίνηση ενώνονται στο «πρόσωπο» του νέου Volkswagen ID. XTREME.
Έκανε πρεμιέρα σε πρωτότυπη μορφή στην ετήσια εκδήλωση ID. Treffen, η οποία πραγματοποιήθηκε στην πόλη Λοκάρνο της Ελβετίας και συγκεκριμένα δίπλα στη Λίμνη Ματζόρε. Φέτος διοργανώθηκε 6-10 Σεπτεμβρίου από ιδιοκτήτες αμιγώς ηλεκτροκίνητων ID. μοντέλων της Volkswagen που ήρθαν από όλη την Ευρώπη, ενώ έχει την υποστήριξη της γερμανικής εταιρείας. H εκδήλωση είναι στα πρότυπα της ετήσιας συνάντησης GTI που πραγματοποιείται στη λίμνη Wörth της Αυστρίας.
Ας επιστρέψουμε όμως τώρα στο νέο τετρακίνητο ID. XTREME, το οποίο με την πρώτη ματιά φαίνεται ότι έχει off-road προσανατολισμό. Παρατηρήστε τις μπάρες στον εμπρός προφυλακτήρα, τη σχάρα οροφής που φέρει πρόσθετα Led φώτα, τη μεγαλύτερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος, τους μαύρους τροχούς 18 ιντσών με εκτός δρόμου ελαστικά, τα φαρδύτερα κατά 50 χλστ. φτερά που έχουν κατασκευαστεί με τρισδιάστατη εκτύπωση, ενώ το δάπεδο κάτω από το όχημα έχει καλυφτεί πλήρως με επένδυση αλουμινίου. Στο εσωτερικό του συναντάμε αρκετές επενδύσεις από αλκαντάρα, ανανεωμένα καθίσματα και διακοσμητικές πινελιές σε πορτοκαλί χρώμα.
To νέο ID. XTREME βασίζεται σε ένα προ-παραγωγής ID.4 GTX που χρησιμοποιούνταν για δοκιμές εξέλιξης, ενώ τοποθετήθηκε χρησιμοποιημένη μπαταρία, χωρητικότητας 82 kWh. Όμως έπειτα από διάφορες προσαρμογές λογισμικού στη μονάδα ελέγχου μετάδοσης κίνησης αυξήθηκε η ισχύς κατά 30%, φτάνοντας στους 350 ίππους (258 kW). Για ακόμα χαμηλότερο ήχο κύλισης στο νέο ID. XTREME ο θόρυβος εξάγεται προς τα έξω μέσω μιας γεννήτριας ήχου στο περίβλημα του τροχού.
Ποιο θα είναι το μέλλον του νέου ID. XTREME; Θα το δούμε να εισέρχεται στη γραμμή παραγωγής; Η πορεία του εξαρτάται από τα σχόλια και τις απόψεις που θα συγκεντρώσει η Volkswagen από την κοινότητα της.