Με αφορμή τις διακοπές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς η Volkswagen πραγματοποίησε μια έρευνα που θα ενδιαφέρει τους γονείς.
Η εν λόγω έρευνα στόχο είχε να αναδείξει τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι γονείς σε ένα πολύωρο ταξίδι με τα παιδιά στο αυτοκίνητο. Στην έρευνα αυτή συμμετείχαν 1.000 επαγγελματίες οδηγοί από τη Βρετανία, ενώ τα αποτελέσματά της, για όσους έχουν παιδιά, μάλλον δε θα προκαλέσουν εντύπωση.
Το 37% των γονέων λοιπόν παραδέχτηκε ότι το να απασχολείς μικρά παιδιά μέσα στο αυτοκίνητο σε ένα μακρινό ταξίδι είναι μια πρόκληση, ενώ το 52% δήλωσε ότι η διαδικασία αυτή τους προκαλεί άγχος. Παράλληλα το 85% παραδέχτηκαν ότι δεν τους περνάει καν ως σκέψη από το μυαλό να κάνουν ταξίδι πάνω από δυο ώρες με τα παιδιά στο αυτοκίνητο, καθώς πλήττουν, αρχίζουν να γκρινιάζουν, να κλαίνε και να τσακώνονται μεταξύ τους.
Οι περισσότεροι γονείς καταφεύγουν στην πιο εύκολη λύση που είναι να επιτρέψουν στα παιδιά να «απορροφηθούν» από τις οθόνες των smartphones και των tablets ή να τα «δωροδοκήσουν» με γλυκά.
Η Volkswagen ζήτησε από τον κωμικό Τζέιμς Μπάκλεϊ να προσπαθήσει να κρατήσει απασχολημένα τέσσερα παιδιά, από 5 έως 13 ετών, σε ένα μεγάλο ταξίδι με το αυτοκίνητο, χωρίς όμως να έχει τη βοήθεια φορητών ηλεκτρονικών συσκευών και ζάχαρης. Το μοναδικό «εφόδιο» που του δόθηκε ήταν το αμιγώς ηλεκτροκίνητο ID. Buzz με το οποίο προσπαθούσε να κρατήσει το ενδιαφέρον των παιδιών.
Όπως θα δείτε στο παρακάτω βίντεο παρουσίασε το σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης “Park Assist Plus” ως ένα μαγικό κόλπο, καθώς το τιμόνι γυρίζει χωρίς να το αγγίζει ο οδηγός. To ID. Buzz είναι ιδανικό για οικογένειες, καθώς η ευρύχωρη καμπίνα του μπορεί να φιλοξενήσει 5 επιβάτες, προσφέρει έξι θύρες USB, μεγάλη κεντρική οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων, χώρο αποσκευών 1.121 λίτρων και αυτονομία πάνω από 400 χλμ. για όσους γονείς αντέχουν τα ταξίδια με τα παιδιά.