Πώς μπορεί ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα που εκπέμπει μηδενικούς ρύπους στην ατμόσφαιρα να γίνει ακόμα πιο φιλικό προς το περιβάλλον;
Η Volkswagen απαντά, με τη χρήση με τη χρήση ανακυκλωμένων υλικών. Η γερμανική εταιρεία λοιπόν ανακοίνωσε ότι εντός του τρέχοντος έτους στα ID.3, ID.4, ID.5 και ID.7 θα επεκταθεί η χρήση ανακυκλωμένων υλικών στην παραγωγή τους. Πολλά από τα εν λόγω υλικά χρησιμοποιούνται ήδη ευρέως στο ID. Buzz.
Για παράδειγμα, πλαστικά ή δίχτυα ψαρέματος που έχουν συλλεχθεί από τους ωκεανούς, αλλά και παλιά πλαστικά μπουκάλια δημιουργούν το νήμα Seaqual, από το οποίο φτιάχνονται οι επενδύσεις των καθισμάτων. Επιπλέον η εσωτερική επένδυση της οροφής και του δαπέδου στο ID. Buzz φτιάχνεται εξ ολοκλήρου από ανακυκλωμένο πολυεστέρα.
Τα πλαστικά απορρίμματα υφίστανται επεξεργασία σε κόκκους και στη συνέχεια μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν. Ανάλογα με τις απαιτήσεις, τα εξαρτήματα μπορούν να κατασκευαστούν χρησιμοποιώντας μόνο ένα μικρό μερίδιο ανακυκλωμένων υλικών ή εξ ολοκλήρου από αυτά.
Η Volkswagen επισημαίνει ότι δε γίνεται καμία έκπτωση στην ποιότητα, στην ανθεκτικότητα και στην αισθητικών των υλικών που τοποθετεί στο εσωτερικό των I.D ηλεκτρικών της οχημάτων. Παράλληλα δηλώνει ότι πλέον έχει καταργήσει τη χρήση χρωμίου στην επένδυση των θυρών στον πίνακα οργάνων και στο τιμόνι, καθώς η παραγωγή του βλάπτει το περιβάλλον. Το χρώμιο έχει αντικατασταθεί από υγρή βαφή με όψη χρωμίου που έχει συνδετικό βιολογικής βάσης.
Μέχρι το 2030, η Volkswagen στοχεύει να μειώσει τις εκπομπές άνθρακα ανά όχημα κατά 40%, ενώ στοχεύει να γίνει κλιματικά ουδέτερη το αργότερο έως το 2050.