Συνήθως τα αυτοκίνητα που μπαίνουν σε μουσεία έχουν γράψει, για πολλές δεκαετίες, επιτυχημένες ιστορίες στους δρόμους. Αυτό όμως δεν ισχύει απαραίτητα στο Petersen Automotive Μουσείο του Λος Άντζελες.
Εκεί φιλοξενείται ήδη το νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο Volkswagen ID. Buzz. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι το ID. Buzz αναμένεται να λανσαριστεί στην Ευρώπη προς το τέλους του τρέχοντος έτους, ενώ στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού θα παρουσιαστεί με μακρύτερο μεταξόνιο το 2023 και την επόμενη χρονιά θα ξεκινήσει η εμπορική του διάθεση.
Για ποιο λόγο όμως το Petersen Automotive Μουσείο αποφάσισε να εντάξει στη συλλογή του το ΙD. Buzz πριν καν ξεκινήσει την καριέρα του; H επιλογή αυτή δεν ήταν καθόλου τυχαία, καθώς έγινε στο πλαίσιο της έκθεσης «χτίζοντας ένα ηλεκτρικό μέλλον», η οποία άνοιξε τις πύλες της για το κοινό το Νοέμβριο του 2019.
Η έκθεση αποτελείται από πέντε αίθουσες που επιδεικνύουν πως κατασκευάστηκε η αρθρωτή πλατφόρμα MEB, την ποικιλία μοντέλων που σχεδιάζει η Volkswagen και τον τρόπο κατασκευής τους. Μέσω της ενσωμάτωσης λειτουργιών πολυμέσων σε κάθε δωμάτιο, οι επισκέπτες έχουν μια ποικιλία ελκυστικών τρόπων για να οπτικοποιήσουν τις νέες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι σύγχρονες αυτοκινητοβιομηχανίες και να εξερευνήσουν πώς θα είναι η οδήγηση στο μέλλον.
Τιμώντας την πλούσια ιστορία της Volkswagen, σε παγκόσμιο και τοπικό επίπεδο, παρουσιάζει το σχεδιασμό και την κατασκευή οχημάτων του αύριο. Με ρετρό και συνάμα μοντέρνα σχεδίαση το ΙD. Buzz είναι εμπνευσμένο από το θρυλικό βαν Microbus της Volkswagen. Το νέο ID. Buzz θα προσφέρεται και με επαγγελματική έκδοση (ID. Buzz Cargo).
Οι διαστάσεις των ID. Buzz και ID. Buzz Cargo σε μήκος, πλάτος και ύψος είναι 4.712 χλστ., 1.985 χλστ. και 1.937 χλστ. (1.938 χλστ. στην επαγγελματική έκδοση) αντίστοιχα, ενώ το μεταξόνιο βρίσκεται στα 2.988 χλστ. Το αμάξωμα μπορεί να βαφτεί με επτά μονόχρωμες και τέσσερις δίχρωμες αποχρώσεις, ενώ πατάει σε τροχούς 18 έως 21 ιντσών.
Χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 204 ίππων και 310 Nm ροπής, ο οποίος βρίσκεται τοποθετημένος στον πίσω άξονα στον οποίο δίνει κίνηση, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 145 χλμ./ώρα.