Το κατάλληλο περιβάλλον επέλεξε η Volkswagen για την πρεμιέρα του νέου Golf GTI Clubsport, καθώς η αποκάλυψή του πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του θρυλικού 24ωρου αγώνα αντοχής στο Νιρμπουργκρίνγκ.
Οι περισσότερες αλλαγές εντοπίζονται στην όψη του Golf GTI Clubsport, το οποίο δείχνει ακόμα πιο δυναμικό. Παρατηρήστε τους επανασχεδιασμένους στάνταρ Led Plus προβολείς, τον προφυλακτήρα που έχει πιο επιθετική σχεδίαση, ενώ για πρώτη φορά το λογότυπο της Volkswagen στο μπροστινό τμήμα είναι φωτιζόμενο.
Επεμβάσεις έχουν γίνει στα επίσης Led πίσω φώτα, ενώ ψηλότερα συναντάμε μια μεγάλη αεροτομή οροφής, η οποία εξασφαλίζει μέγιστη κάθετη δύναμη και χαμηλότερα το μαύρο γυαλιστερό διαχύτη που ενσωματώνει τις δυο στρογγυλές εξατμίσεις Akrapovic.
Το νέο Golf GTI Clubsport πατάει σε ζάντες Queenstown 19 ιντσών ή προαιρετικά σε σφυρήλατους τροχούς Warmenau 19 ιντσών, βάρους 8 κιλών, ενώ από πίσω τους διακρίνονται οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων με το λογότυπο GTI. Τα εμβληματικά τρία κόκκινα γράμματα GTI αποτυπώνονται επίσης στη μάσκα, στις μπροστινές θύρες και στην πόρτα του χώρου αποσκευών.
Στο εσωτερικό του Golf GTI Clubsport συναντάμε δερμάτινο σπορ τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών και νέο σύστημα πολυμέσων με οθόνη 12,9 ιντσών που ενσωματώνει φωνητικό βοηθό IDA με τεχνητή νοημοσύνη ChatGPT.
Volkswagen Golf GTI Clubsport: Ο θηριώδης κινητήρας
Ο υπερτροφοδοτούμενος δίλιτρος βενζινοκινητήρας (EA888 LK3 evo4) του Volkswagen Golf GTI Clubsport παράγει 300 ίππους και 400 Nm ροπής. Επιτρέπει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 5,6 δευτ. και ηλεκτρονικά περιορισμένη μέγιστη ταχύτητα 250 χλμ./ώρα, η οποία όμως με το προαιρετικό πακέτο Race αυξάνεται στα 267 χλμ./ώρα.
Η κίνηση μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, καθώς δεν υπάρχει δυνατότητα επιλογής μηχανικού κιβωτίου, ενώ προαιρετικά είναι τα προσαραζόμενα αμορτισέρ.