Ο Όμιλος Volkswagen επιταχύνει τα σχέδιά του στοχεύοντας σε ταχύτερη παραγωγή και ανάπτυξη προϊόντων στην Κίνα, ενώ παράλληλα εξορθολογίζει τα κόστη μέσω τοπικών αλυσίδων εφοδιασμού.
Στο πλαίσιο αυτό ανακοίνωσε συνεργασία με την κινεζική εταιρεία ηλεκτρικών οχημάτων Xpeng–ο Όμιλος Βασιλάκη αντιπροσωπεύει την Xpeng στη χώρα μας– για την κυκλοφορία νέων προϊόντων, καθώς και επενδύσεις σε κοινοπραξίες με τοπικούς προμηθευτές, όπως η Horizon Robotics.
Volkswagen: Σε πλήρη αντίθεση με τα συνδικάτα στη Γερμανία
Αυτά στην Κίνα, στην Ευρώπη και ειδικά στη Γερμανία υπάρχουν πολλά σύννεφα καθώς δεν έχει επιτευχθεί καμία συμφωνία με συνδικάτα, με τις αρχικές συνομιλίας να μην έχουν φέρουν αποτελέσματα και οι πιθανές απεργίες από τον Δεκέμβριο να είναι στον ορίζοντα.
Το αγκάθι, μισθοί, μαζικές απολύσεις και κλείσιμο εργοστασίων, μίλησαν για αυτά αξιωματούχοι της Volkswagen και μέλη από το σωματείο IG Metall, αλλά οι πρώτες συνομιλίες δεν βρήκαν κοινό έδαφος, καθώς το σωματείο πιέζει για αύξηση μισθών 7%, δηλώνοντας ότι θα αντιταχθεί στις υποχρεωτικές απολύσεις και στο κλείσιμο εργοστασίων.
Και οι δύο πλευρές δήλωσαν ότι απέχουν πολύ από έναν συμβιβασμό και, ενώ ο Όμιλος απειλεί να κλείσει ορισμένα εργοστάσια, οι εργαζόμενοι ετοιμάζουν απεργίες ξεκινώντας από την 1η Δεκεμβρίου, την επομένη ημέρα της λήξης της τρέχουσας σύμβασης εργασίας.
Ημερομηνία για δεύτερο γύρο συνομιλιών δεν έχει οριστεί ακόμη και ο Όμιλος επανέλαβε ότι το κλείσιμο ορισμένων εργοστασίων είναι όλο και πιο πιθανό δεδομένου ότι τα εργοστάσια, σύμφωνα με το συμβούλιο εργαζομένων, είναι απαρχαιωμένα, με τον Oliver Blume, διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Volkswagen, δήλωσε στον Τύπο ότι μεσοπρόθεσμα μια ρεαλιστική λύση θα μπορούσε να είναι η μείωση του εργατικού δυναμικού της εταιρείας κατά 30.000 άτομα, ή περίπου το 10% του συνόλου των εργαζομένων στη Γερμανία.