Υπάρχουν δυο λόγοι που μας κάνουν να υποδεχτούμε με μεγάλη χαρά το νέο Volkswagen T-Roc Cabriolet στη χώρα μας.
Ο πρώτος είναι ότι έφτασε την καταλληλότερη εποχή, δηλαδή το καλοκαίρι, για να αναδείξει το ξεχωριστό χαρακτήρα του. Ο δεύτερος είναι ότι μας έχουν λείψει τα cabriolet μοντέλα, καθώς τα τελευταία χρόνια τα SUV έχουν κυριαρχήσει απόλυτα.
Η καινοτομία του νέου T-Roc Cabriolet στην κατηγορία του είναι ότι προσφέρει τη μέγιστη αίσθηση ελευθέριας και περιπέτειας, καθώς διατηρεί τα γονίδια του crossover απελευθερωμένο ταυτόχρονα από το μεταλλικό του «σκέπαστρο».
Σημείο αναφοράς λοιπόν στο νέο T-Roc Cabriolet αποτελεί η υφασμάτινη οροφή του, η οποία ανοίγει και κλείνει αυτόματα χάρη σε ένα ηλεκτροϋδραυλικό μηχανισμό. Συγκεκριμένα μπορεί να ανοίξει εντός 9 δευτ. και να κλείσει σε 11 δευτ., ακόμα και εν κινήσει αρκεί η ταχύτητα του οχήματος να μη ξεπερνά τα 30 χλμ./ώρα.
Να πούμε ακόμα ότι όταν η οροφή είναι ανοιχτή βρίσκεται διπλωμένη σε σχήμα Ζ πίσω από τα πίσω καθίσματα, ενώ όταν είναι κλειστή οι ράβδοι συγκράτησης την εμποδίζουν να φουσκώνει σε υψηλές ταχύτητες. Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία παρότι υπάρχει υφασμάτινη οροφή η καμπίνα διακρίνεται για την ηχομόνωση της.
Στον προαιρετικό εξοπλισμό ανήκει το ειδικό μελετημένο αλεξινέμιο. Σε περίπτωση τώρα ανατροπής του οχήματος μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου δύο χοντρά πλαίσια εκτείνονται πίσω από τα πίσω προσκέφαλα.
Το νέο T-Roc Cabriolet βασίζεται στην πλατφόρμα MQB, διαθέτει δίπορτο αμάξωμα, ενώ οι αναλογίες του σε μήκος, πλάτος και ύψος διαμορφώνονται στα 4.268 χλστ., 1.811 χλστ. και 1.522 χλστ. αντίστοιχα.
Το εσωτερικό είναι 2+2 θέσεων, το μεταξόνιο βρίσκεται στα 2,63 μέτρα και το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 284 λίτρων. Επιπλέον πρακτικότητα προσφέρουν οι πτυσσόμενες πλάτες των πίσω καθισμάτων και ο προαιρετικός κοτσαδόρος.
Κάτω από το εμπρός καπό του νέου T-Roc Cabriolet μπορεί να τοποθετηθεί ο γνωστός τρικύλινδρος TSI βενζινοκινητήρας του 1.0 λίτρου, απόδοσης 115 ίππων και 200 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.
Στη γκάμα του νέου T-Roc Cabriolet υπάρχει επίσης ο ισχυρότερος τετρακύλινδρος TSΙ βενζινοκινητήρας 1.5 λίτρων, με ισχύ 150 ίππους και ροπή 250 Nm, ο οποίος συνοδεύεται από αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων.
Στην ελληνική αγορά το νέο T-Roc Cabriolet είναι άμεσα διαθέσιμο, κοστίζει από 28.310 ευρώ με τον κινητήρα 1.0 TSI των 115 ίππων και 33.600 ευρώ με τον 1.5 TSI ΑCT των 150 ίππων.
Δείτε περισσότερες φωτογραφίες στην ενότητα Galleries.