Μπορεί να βρισκόμαστε στην καρδιά του φθινοπώρου, αλλά ο καιρός καλά κρατεί. Ετσι βόλτες με full open εκδόσεις μπορεί να έχουν ακόμα την τιμητική τους.
Ένα από αυτά τα μοντέλα που συνεχίζουν να προσφέρουν το συναίσθημα της ελευθερίας είναι το T-Roc cabriolet, που ακολουθώντας τον δρόμο της παράδοσης διατίθεται με μαλακή αναδιπλούμενη οροφή.
Η οροφή ανοίγει και κλείνει ηλεκτρικά -με ενδείξεις λειτουργίας στο καντράν- από ένα μπουτόν που βρίσκεται μεταξύ των καθισμάτων.
Έκπληξη αποτελεί η ποιότητα αλλά και η εφαρμογή, καθώς στο δρόμο ταξιδεύει σαν το κλειστό T-Roc χωρίς καθόλου αεροδυναμικούς θορύβους.
Αυτό είναι επιτυχία για ένα full open αυτοκίνητο.
Επιπλέον δεν υπάρχουν «τελάρα» στα παράθυρα, ούτε κεντρικό roll-bar που σημαίνει την έμφαση που έδωσαν οι Γερμανοί στην όλη κατασκευή.
Και μόνο όταν βρεθείς πίσω από το τιμόνι αυτό θα γίνει αντιληπτό, καθώς στο αυτοκίνητο δεν παρουσιάζονται στρεβλώσεις του αμαξώματος ούτε τα ενοχλητικά φαινόμενα πλεύσης, ενώ διακρίνεται και για την ηχομόνωση.
Το αυτοκίνητο έχει θέσεις για τέσσερις, αλλά ο χώρος των πίσω επιβατών εξαρτάται αποκλειστικά από τη σωματική διάπλαση οδηγού -συνοδηγού.
Από την άλλη ωραίο είναι να «μοιράζεσαι» τις εκδρομές με την παρέα σου, αλλά σε περιπτώσεις όπως για παράδειγμα με ένα κάμπριο, τα πράγματα ίσως να διαφοροποιούνται.
Βρίσκεται στη θέση του συνοδηγού ο δικό σου άνθρωπος, τοποθετείς τις αποσκευές στο χώρο του πορτ-μπαγκάζ των 248 λίτρων, (κάτω από τη μοκέτα κιτ επισκευής ελαστικών) και αν δε χωράνε στα πίσω καθίσματα, ανοίγεις την οροφή σε 9 δευτ. και «αποδράς».
Έτσι χωρίς προορισμό, για να απολαύσεις τη διαδρομή μέσα από την ελευθερία που σου προσφέρει ένα full open αυτοκίνητο και προχωράς έχοντας αφήσει πίσω όλα αυτά που σε αγχώνουν.
Οδηγώντας το T-Roc Cabriolet δεν αναζητάς να «βγάλεις» στο δρόμο τον σπορτιφ σου χαρακτήρα.
Είναι για να διασκεδάσεις, να ευχαριστηθείς την οδήγηση, να γίνεις «ένα» με τη φύση, καθώς είναι και η όλη κατασκευή που δε θα σε φέρει σε κατάσταση απογοήτευσης.
Και αν ο καιρός αλλάξει, η οροφή θα αναλάβει για να συνεχίσετε την διαδρομή, κλείνει σε 11 δευτ. με ταχύτητες έως 30 χλμ./ώρα, αφήνοντας εκτός κάθε σταγόνα βροχής.
Επιπλέον προσφέρει και καλή ορατότητα καθώς οι γωνίες που σχηματίζει η οροφή στην «ένωση» με το αμάξωμα είναι όσο το δυνατόν περιορισμένες, ενώ από κρύσταλλο είναι και το πίσω τζάμι.
Στο εσωτερικό δεν υπάρχουν διαφορές από την κλειστή έκδοση.
Ψηφιακός πίνακας οργάνων, 10,25 ιντσών, οθόνη ψυχαγωγίας 8 ιντσών με κλίση προς τον οδηγό και ξεχωριστά μπουτόν για τη λειτουργία του κλιματισμού.
Φαρδιά υφασμάτινα καθίσματα στη διάθεση των επιβατών.
Το μπορντό T-Roc Cabriolet φέρει βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων απόδοσης 150 ίππων με 250 Nm ροπής που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη με paddles στο τιμόνι.
Ωραίο στο δρόμο με άμεση απόκριση, σταθερό, με σαφές τιμόνι, φρένα που δεν προβληματίζουν στη χρήση, έλλειψη μικροθορύβων και 7,3 λίτρα /100 χλμ. μέση κατανάλωση. Σε ο,τι αφορά τις άλλες επιδόσεις, η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 203 χλμ./ώρα, για την επιτάχυνση 0-100 ο χρόνος είναι 9,4 δευτ. και οι εκπομπές σύμφωνα με το WLTP 150 γρ./χλμ.
«Ελευθερία» λοιπόν και για όσους βλέπουν την οδήγηση με άλλο μάτι.
Aπό 36.900 ευρώ ξεκινούν οι τιμές του αυτοκινήτου με τον «μεγάλο» κινητήρα καθώς είναι διαθέσιμο και με τον 3κύλινδρο ενός λίτρου με χαμηλότερη τιμή.