Κινητήρας 2λιτρος 300 ίππων. Αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων, κίνηση σε όλους τους τροχούς. Τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα ηλεκτρονικά ελεγχόμενή, 0-100 σε 4.8 δευτ.
Και συνεχίζουμε, 4 μεγάλης διαμέτρου εξατμίσεις, δύο σε κάθε πλευρά του αμαξώματος, διαχύτης, ελαστικά 235/40-19, διακριτικό logo “R” για τους γνώστες (στη μάσκα, στα μπροστινά φτερά, στο καπό των αποσκευών), σχεδιαστικές λεπτομέρειες στον προφυλακτήρα που προσθέτει αγριάδα, κοντέρ 320 χλμ./ώρα, 5 οδηγικά μενού, ήχος που σε προδιαθέτει, και …καλές βόλτες.
Το πιο ισχυρό T-Roc στην υπηρεσία των ανήσυχων οδηγών.
Αυτών που στο DNA τους βρίσκεται η σπιρτάδα, το πάθος για οδήγηση.
Κάθεσαι πολύ καλά στο «αγωνιστικό» T-Roc, τα χέρια σου «πέφτουν» σωστά στο flat-bottom τιμόνι, ρυθμίζεις το οδηγικό μενού και ξεκινάς.
Μόλις έχεις αφήσει πίσω τη μιζέρια της καθημερινότητας και οδηγείς στη δική σου διαδρομή. Ευχαριστιέσαι το κάθε χλμ. καθώς για αυτό είναι κατασκευασμένα αυτού του είδους τα αυτοκίνητα.
Δεν είναι απλά για να μετακινείσαι. Είναι για να ευχαριστιέσαι, όπως η ευχαρίστηση αποτυπώνεται με τα 400 Nm ροπής από τις 2.000 σ.α.λ. ή από το 7άρι κιβώτιο.
Χωρίς προβόλους που να δημιουργούν αδράνειες, στρίβει σαν διαβήτης με τις κλίσεις να μην επηρεάζουν την προδιαγεγραμμένη πορεία με τις αναρτήσεις να «δείχνουν» τον καλύτερό τους εαυτό, ενώ τα φρένα πάντα έτοιμα πριν αρχίσουν να επεμβαίνουν τα ηλεκτρονικά βοηθητικά συστήματα οδήγησης.
Είπαμε για όσους αναζητούν κάτι το ξεχωριστό, που να «προσπερνούν» τα 11.9 λίτρα μέσης κατανάλωσης /100 χλμ. τα 419 ευρώ για τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας και τα 50.400 ευρώ που είναι η βασική τιμή.