Στην πολυπληθή γκάμα με τα SUV της Volkswagen προστίθεται το νέο Tayron, το οποίο έρχεται να καλύψει το «κενό» ανάμεσα στο Tiguan και στο Touareg.
Οι σεβαστές διαστάσεις του νέου Tayron σε μήκος, πλάτος, ύψος και μεταξόνιο διαμορφώνονται στα 4.770 χλστ., 1.852 χλστ., 1.660 χλστ. και 2.791 χλστ. αντίστοιχα, ενώ έχει ανεγερθεί στην πλατφόρμα MQB evo.
Το νέο Tayron εναρμονίζεται με τη σχεδιαστική ταυτότητα της γερμανικής εταιρείας, ενώ στο μπροστινό τμήμα ξεχωρίζουν οι Led προβολείς, το στάνταρ φωτιζόμενο έμβλημα της μάρκας και η Led μπάρα στη μάσκα. Στο πίσω τμήμα συναντάμε επίσης φωτιζόμενο το έμβλημα της Volkswagen σε κόκκινο χρώμα, αλλά και μια Led ενιαία μπάρα πάνω από τα φωτιστικά σώματα.
Οι εξοπλιστικές εκδόσεις του νέου Tayron είναι οι Life, Elegance και R-Line. Από την εισαγωγική έκδοση Life ο στάνταρ εξοπλισμός είναι πλούσιος περιλαμβάνοντας, μεταξύ άλλων, εννέα αερόσακους, αυτόματο κλιματισμό 3 ζωνών, ατμοσφαιρικό φωτισμό καμπίνας δέκα χρωμάτων, προγράμματα οδήγησης, Led φώτα με αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας, 3D πίσω Led φώτα, ζάντες 17 ιντσών, ψηφιακό πίνακα οργάνων, οθόνη αφής 15 ιντσών, σύστημα πλοήγησης και ασύρματη συνδεσιμότητα μέσω Αpple CarPlay και Android Auto.
Στο 5θεσιο Tayron η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ φτάνει τα 885 λίτρα, ενώ προαιρετικά θα διατίθεται και με τρεις σειρές καθισμάτων ως 7θεσιο με 345 λίτρα χώρο αποσκευών.
Volkswagen Tayron: Πληρέστατη γκάμα κινητήρων
Η γκάμα κινητήρων του νέου Tayron καλύπτει κάθε ανάγκη, καθώς περιλαμβάνει ένα ήπια υβριδικό (eTSI), δυο plug-in υβριδικά (eHybrid), δυο βενζινοκίνητα (ΤSI) και δυο πετρελαιοκίνητα (TDI) σύνολα, ενώ όλα συνοδεύονται από αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG).
Στη βάση της ιεραρχίας βρίσκεται ο turbo βενζινοκινητήρας 1.5 λίτρων με ήπιο υβριδικό σύστημα και ισχύ 150 ίππων. Χωρίς κάποια μορφή εξηλεκτρισμού οι δυο δίλιτροι βενζινοκινητήρες των 204 και 262 ίππων που τροφοδοτούν τα τετρακίνητα Tayron.
Τα δυο νέας γενιάς plug-in υβριδικά συστήματα (204 ή 272 ίππων) του Tayron υπόσχονται ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χλμ. με μπαταρία χωρητικότητας 19.7 kWh και συνδυαστική αυτονομία έως και 850 χλμ. Σημειώνεται ότι η μπαταρία φορτίζει σε έως 11 kW wallbox ή σταθμό φόρτισης AC και σε έως 50 kW σε σταθμούς ταχείας φόρτισης DC.
Στον ισχυρότερο δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα των 193 ίππων (προσφέρεται και με 150 ίππους) είναι στάνταρ το σύστημα τετρακίνησης 4MOTION, ενώ όλα τα τετρακίνητα Tayron έχουν ικανότητα ρυμούλκησης έως και 2.500 κιλά.
Το βιβλίο των παραγγελιών για το νέο Tayron στη Γερμανία έχει ήδη ανοίξει, ενώ η αρχική τιμή του στην τοπική αγορά διαμορφώνεται στα 45.475 ευρώ.