Ο Όμιλος Volkswagen προσπαθεί να δημιουργήσει έναν κορυφαίο κατασκευαστή μπαταριών για το διευρυμένο στόλο ηλεκτρικών οχημάτων του.
Ένα «στοίχημα» τόσο προκλητικό που οδηγεί σε… υπερωρίες το στελεχιακό δυναμικό της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Οι μονάδες κυψέλης που δημιουργεί η VW στη Γερμανία, την Ισπανία και τον Καναδά θα υποστηρίξουν την απομάκρυνσή της από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει δεσμεύσει επενδύσεις 20 δισεκατομμυρίων ευρώ μέχρι το 2030 για να μετατρέψει τη μονάδα μπαταριών PowerCo σε ένα μεγαθήριο με 20.000 εργαζόμενους και αρκετή χωρητικότητα για 3 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα ετησίως.
Η VW σχεδίασε μια νέα ώθηση κερδών, με τον Οικονομικό Διευθυντή Άρνο Άντλιτς να δηλώνει ότι η εταιρεία παραμένει ανοιχτή για την πώληση μετοχών της PowerCo.
Ενώ η Mercedes-Benz εκμεταλλεύεται ένα εργοστάσιο της Amperex Technology Co. Ltd. στην Ουγγαρία και έχει ενώσει τη Stellantis και την TotalEnergies σε ένα εγχείρημα 7,3 δισεκατομμυρίων ευρώ για μπαταρίες, η VW προσαρμόζει τα εργοστάσια μπαταριών της χωρίς άλλες συνεργασίες.
Η PowerCo θα κατασκευάσει ενοποιημένες κυψέλες σχεδιασμένες για να ταιριάζουν στις περισσότερες πλατφόρμες EV του ομίλου, μια στρατηγική που θα αποτελούσε σημαντικό πλεονέκτημα εάν η εταιρεία μπορέσει να το πετύχει.
Η προσπάθεια «μας κρατά ξύπνιους τη νύχτα», δήλωσε ο Τόμας Σμαλ, επικεφαλής τεχνολογίας της VW, ο οποίος προεδρεύει επίσης στην PowerCo, σε συνέντευξή του στο Bloomberg Television.
Ο ίδιος είπε ότι είναι βέβαιος πως η δραστηριότητα μπαταριών της VW θα είναι σε θέση να ανταποκριθεί στη ζήτηση του ομίλου και επίσης να πουλήσει σε τρίτους.