Ένα από τα πιο δυνατά και διαχρονικά εμπορικά μοντέλα της Volkswagen είναι αναμφισβήτητα το Golf.
Το όνομα του δημοφιλούς μικρομεσαίου μοντέλου θα παραμείνει στη γκάμα της Volkswagen, αλλά για να συμβεί αυτό θα πρέπει να ακολουθήσει αναγκαστικά το ρεύμα της ηλεκτροκίνησης. Το 2029 λοιπόν, θα υποδεχτούμε το Golf ένατης γενιάς, το οποίο θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο και θα ανεγερθεί στην πλατφόρμα SSP (Scalable Systems Platform).
Υπενθυμίζουμε ότι δεν είναι η πρώτη φορά που το δημοφιλές μικρομεσαίο μοντέλο της γερμανικής εταιρείας μπαίνει στην πρίζα, καθώς είχε προηγηθεί πριν από μερικά χρόνια το e-Golf, το οποίο όμως «θυσιάστηκε» για να μην επισκιάσει το ID.3.
Η ιστορία όμως φαίνεται ότι θα επαναληφθεί, αλλά με τους πρωταγωνιστές σε διαφορετικούς ρόλους, καθώς οι πληροφορίες αναφέρουν ότι μάλλον το ID.3 θα περάσει στην ιστορία όταν φτάσει το νέο ηλεκτρικό Golf. Βέβαια το ID.3 έχει μέλλον μπροστά του και για να παραμείνει στο προσκήνιο μάλλον θα ανανεωθεί το 2026 και ίσως συνυπάρξει για κάποια χρόνια με το επερχόμενο ηλεκτρικό Golf.
Παράλληλα εκτιμάται ότι μαζί με το νέο ηλεκτρικό Golf η Volkswagen θα συνεχίσει να πουλάει και το Golf όγδοης γενιάς με κινητήρες εσωτερικής καύσης, μέχρι αυτοί να απαγορευτούν όπως προβλέπεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση το 2035.
Ο ρόλος της Rivian στο ηλεκτρικό Volkswagen Golf
Ειδική μνεία αξίζει ωστόσο στο γεγονός το ηλεκτρικό Golf θα αναπτυχθεί σε συνεργασία της Volkswagen με την Rivian, στο πλαίσιο της κοινοπραξίας τους, με επένδυση 5,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων, για την κατασκευή ηλεκτρικής αρχιτεκτονικής και λογισμικού για αυτοκίνητα επόμενης γενιάς. Η τεχνογνωσία που θα αναπτύξουν και θα εφαρμόσουν στο Golf, αφορά αυτοκίνητα που καθορίζονται από λογισμικό, ενώ το ίδιο θα συμβεί με μοντέλα της Audi και της Porsche από το 2027.