Στη μακρινή Κίνα πραγματοποίησε την πρεμιέρα του το νέο ID. Aero, το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο sedan της Volkswagen.
Γιατί όμως ενδιαφέρει και εμάς το νέο ID. Aero; Διότι σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία πρόκειται για ένα παγκόσμιο μοντέλο. Στη δεδομένη φάση βλέπουμε σε πρωτότυπη μορφή το μεσαίου μεγέθους τετράθυρο ηλεκτρικό sedan, αρκετά κοντά όμως στην εικόνα που θα έχει όταν εισέλθει στη γραμμή παραγωγής.
Στην τεράστια αγορά της Κίνας αναμένεται το λανσάρισμα του το δεύτερο εξάμηνο του 2023, ενώ την ίδια χρονιά θα αρχίσει να κατασκευάζεται και για τη Γηραιά Ήπειρο στο εργοστάσιο της Volkswagen που βρίσκεται στο Έμντεν της Γερμανίας. Το νέο ID. Aero θα διατίθεται επίσης στην αγορά της Βόρειας Αμερικής. Μετά το ID.4 πρόκειται για το επόμενο παγκόσμιο ηλεκτρικό μοντέλο της Volkswagen. Συνολικά η γκάμα των ηλεκτρικών ID. περιλαμβάνει τώρα έξι μοντέλα. Το νέο ID. Aero, τα ID.3, ID.4, ID.5, ID.6 και ID. Buzz
Σχεδιαστικά το νέο ID. Aero, μήκους σχεδόν 5 μέτρων, διακρίνεται για τις «καθαρές» και συνάμα κομψές γραμμές του, ενώ σημείο αναφοράς αποτελεί η κεκλιμένη γραμμή της οροφής του, η οποία ενισχύει την αεροδυναμική του. Η Volkswagen επισημαίνει ότι ο συντελεστής οπισθέλκουσας του νέου ID. Aero βρίσκεται στο 0.23.
Δομημένο πάνω στην πλατφόρμα MEB εξασφαλίζει ένα μακρύ μεταξόνιο, το οποίο με τη σειρά του δημιουργεί ένα ευρύχωρο εσωτερικό. Υιοθετεί αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία από την οικογένεια των αμιγώς ηλεκτροκίνητων ID. μοντέλων, όπως η λεπτή φωτιζόμενη λωρίδα στη μάσκα, το επίσης φωτιζόμενο λογότυπο της Volkswagen και τους IQ. Light Led εμπρός προβολείς. Μέσα σε ένα μαύρο ενιαίο πάνελ εντάσσονται τα επίσης Led πίσω φωτιστικά σώματα με κυψελοειδή εσωτερική δομή.
Αντίθεση με το υπόλοιπο αμάξωμα σχηματίζει το μαύρο γυαλιστερό χρώμα της οροφής, ενώ δίχρωμοι είναι οι μεγάλοι αεροδυναμικοί τροχοί των 22 ιντσών. Στην καλύτερη αεροδυναμική συμβάλουν και οι φωτιζόμενες επιφάνειες αφής που αντικαθιστούν τις παραδοσιακές εξωτερικές χειρολαβές των θυρών.
Αν και αμιγώς ηλεκτροκίνητο το νέο ID. Aero μπορεί να χαρακτηριστεί δρομέας μεγάλων αποστάσεων, χάρη στη μπαταρία ιόντων λιθίου, χωρητικότητας 77 kWh, η οποία με μια πλήρη φόρτιση της υπόσχεται αυτονομία έως και 620 χλμ. (μέτρηση WLTP).