Με αμερικάνικη αισθητική δημιούργησε η Volkswagen, σε πρωτότυπη μορφή, το νέο Jetta GLI Performance.
Η αποκάλυψή του πραγματοποιήθηκε στη φετινή Έκθεση SEMA (Specialty Equipment Market Association) στο Λας Βέγκας. Στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού το νέο Jetta GLI θεωρείται «ξάδελφος» του Golf GTI, με sedan όμως αμάξωμα. Το Σχεδιαστικό Κέντρο της Volkswagen στην Καλιφόρνια άντλησε έμπνευση από την πλούσια κληρονομία του Jetta GLI, το οποίο έκανε πρεμιέρα το 1984. Παράλληλα εκφράζει το πάθος για το μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία το νέο Jetta GLI Performance Concept βασίζεται στο Jetta GLI Autobahn. Η εξωτερική του εικόνα είναι σαφώς πιο επιθετική, ενώ ξεχωρίζουν τα φαρδύτερα-κατά 0,8 ίντσες-φτερά που έχουν όλα στο πίσω τμήμα τους εισαγωγές αέρα, ενώ συνδετικό «κρίκο» μεταξύ τους αποτελούν τα τονισμένα πλευρικά μαρσπιέ. Πιο σπορ σχεδίαση έχει ο μπροστινός προφυλακτήρας με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, ενώ διαφοροποιημένος είναι και ο πίσω προφυλακτήρας με το μαύρο κάτω ένθετο να «αγκαλιάζει» τις δυο στρογγυλές εξατμίσεις.
To αμάξωμα του νέου Jetta GLI Performance Concept είναι ντυμένο με ματ μαύρο βινύλιο, ενώ χαμηλότερα τοποθετήθηκαν εξάγωνα διακοσμητικά ένθετα βαμμένα με την εργοστασιακή κόκκινη απόχρωση “Kings Red Metallic”. H εν λόγω διχρωμία επεκτείνεται στους τροχούς 20 ιντσών Rotiform Forged GRZ με αεροδυναμικά καλύμματα. Στο εσωτερικό συναντάμε μπάκετ καθίσματα Recaro με ενσωματωμένα προσκέφαλα και κόκκινα ένθετα ταπετσαρίας με το μοτίβο “Texagon”.
H RacingLine με το πακέτο αναβάθμισης IS38 κάνει πιο ισχυρό τον δίλιτρο TSI βενζινοκινητήρα (ΕΑ888), καθώς αποδίδει 355 ίππους και 504 Nm ροπής, αντί για 231 ίππους και 250 Nm ροπής. H κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω μηχανικού 6-τάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων.
Επίσης η RacingLine αναβάθμισε το σύστημα πέδησης με δαγκάνες έξι εμβόλων και carbon δίσκους και την ανάρτηση, η οποία περιγράφεται ιδανική για καθημερινή οδήγηση, αλλά και για την πίστα. Τέλος, για να αυξηθεί η ακαμψία του αμαξώματος, προστέθηκαν σύνδεσμοι της RacingLine κάτω από το αμάξωμα.