Η Volkswagen αποκάλυψε το ανανεωμένο Golf, το οποίο είναι κομψότερο σχεδιαστικά και πιο προηγμένο τεχνολογικά.
Ταυτόχρονα το δημοφιλές γερμανικό μικρομεσαίο μοντέλο γιορτάζει την 50η του επέτειο, καθώς το πρώτο Golf κατασκευάστηκε το Μάρτιο του 1974. O διάδοχος του θρυλικού Beetle έφερε επανάσταση εκείνη την εποχή, καθώς η μετάδοση της κίνησης και η τοποθέτηση του κινητήρα μετακόμισαν μπροστά.
Πλέον το Golf βρίσκεται στην όγδοη γενιά του, ενώ οι πωλήσεις του έχουν ξεπεράσει τα 37 εκατομμύρια! Αξίζει να αναφέρουμε ότι το εκατομμυριοστό Golf είχε ήδη κατασκευαστεί τον Οκτώβριο του 1976. Το Golf προσφέρθηκε με διάφορους τύπους αμαξωμάτων, όπως Variant, Cabriolet και Sportsvan, ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο (e-Golf), με ισχυρές εκδόσεις GTI, GTD, GTE, και την κορυφαία R.
Στοχευμεύνες αλλαγές στο Volkswagen Golf
Η Volkswagen ακολούθησε στο hatchback και στο variant αμάξωμα του ανανεωμένου Golf, την εξελικτική οδό, όπως συνηθίζει άλλωστε. Το εμπρός και πίσω τμήμα επανασχεδιάστηκαν διακριτικά αποκτώντας πιο αιχμηρές γραμμές, ενώ για πρώτη φορά στην όψη του εντοπίζουμε το λογότυπο της Volkswagen φωτιζόμενο.
Παρατηρήστε επίσης τα διαφοροποιημένα Led εμπρός φωτιστικά σώματα, ενώ προαιρετικοί είναι οι IQ.LIGHT Led matrix προβολείς με εμβέλεια έως και 500 μέτρα. Επεμβάσεις έχουν γίνει επίσης στα πίσω τρισδιάστατα IQ.LIGHT Led φώτα.
Περνάμε τώρα στο εσωτερικό του ανανεωμένου Golf, όπου έμφαση δόθηκε στο νέο σύστημα πολυμέσων, το οποίο προσφέρει το νέο ψηφιακό έξυπνο βοηθό IDA, αλλά και την τεχνολογία ChatGPT τεχνητής νοημοσύνης. Οι επιβάτες θα μπορούν να αλληλοεπιδράσουν με το αυτοκίνητο χρησιμοποιώντας φυσική γλώσσα, ενώ το ChatGPT θα έχει απρόσκοπτη πρόσβαση στη συνεχώς αναπτυσσόμενη βάση δεδομένων της τεχνητής νοημοσύνης.
Η κεντρική οθόνη αφής, με διαγώνιο έως 32,8 εκατοστά, έχει στη βάση της εργονομικά βελτιστοποιημένες και φωτιζόμενες επιφάνειες αφής για τη ρύθμιση της θερμοκρασίας και της έντασης ήχου. Σημειώνεται ότι νέο είναι επίσης το πολυλειτουργικό τιμόνι.
Με τη λειτουργία Park Assist Plus ο οδηγός κατά τη διάρκεια στάθμευσης, σε κάθετη ή παράλληλη θέση, είναι απλά θεατής, καθώς οι μανούβρες και ο έλεγχος των πεντάλ γίνονται αυτόματα. Επιπλέον, το Park Assist Pro, το οποίο θα είναι διαθέσιμο για πρώτη φορά στο Golf, επιτρέπει στους οδηγούς εξ αποστάσεως να καθοδηγούν σε στενές θέσεις το όχημα από το smartphone τους.
Η γκάμα κινητήρων του Volkswagen Golf
Το ανανεωμένο Golf φυσικά είναι εξηλεκτρισμένο, ενώ αιχμή του δόρατος αποτελεί η plug-in υβριδική του έκδοση, η οποία πλέον θα προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 100 χλμ. και συνδυαστική αυτονομία πάνω από 1.000 χλμ., ενώ υποστηρίζει ταχεία φόρτιση DC 50 kW. Παράλληλα το ανανεωμένο Golf θα προσφέρεται με ήπιες υβριδικές εκδόσεις, αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, ενώ περισσότερη δύναμη θα αποκτήσει η έκδοση GTI.
Το βιβλίο των παραγγελιών για το ανανεωμένο Golf θα ανοίξει σε λίγες εβδομάδες, ενώ στις αντιπροσωπείες θα φτάσει την άνοιξη. Η ένατη γενιά του Golf θα έρθει προς το τέλος της δεκαετίας και θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητη, καταργώντας οριστικά τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα βασιστεί στην πλατφόρμα SSP (Scalable Systems Platform) του Ομίλου Volkswagen και θα κατασκευάζεται στο Βόλφσμπουργκ.