Η δημοφιλία των ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών (PHEV) μοντέλων αυξάνεται συνεχώς, με τα στοιχεία πωλήσεων της Volvo στην Ευρώπη να είναι ενδεικτικά του τρόπου με τον οποίο κινείται η αγορά.
Στο πρώτο μισό του 2020 τα PHEV των Σουηδών αύξησαν τις πωλήσεις τους κατά 80%, σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2019. Οι συνολικές πωλήσεις της Volvo το διάστημα Ιανουάριος – Ιούνιος 2020 εφτασαν τις 123.198 μονάδες. Από αυτές, οι 29.918 αφορούσαν PHEV μοντέλα.
Έτσι, το ποσοστό των PHEV εφτασε το 24%, όταν ο στόχος της εταιρείας είναι να ξεπεράσει το 205. Άρα ο στόχος επετεύχθη.
Αν κοιτάξουμε την εικόνα σε παγκόσμιο επίπεδο, τα ποσοστά των PHEV είναι πιο χαμηλά, όμως και πάλι υπάρχει άνοδος. Συγκεκριμένα, τα PHEV μοντέλα αντιπροσωπεύουν το 14% των πωλήσεων της Volvo με 37.775 μονάδες, έναντι 21.015 μονάδων το αντίστοιχο διάστημα του 2019.
Μπορεί στην Ευρώπη η Volvo να πέτυχε το στόχο που είχε θέσει, το 20% των πωλήσεών της να αποτελείται από PHEV, όμως παγκοσμίως έχει ακόμα λίγο δρόμο, καθώς το ποσοστό που έχει καταφέρει είναι το 14%.
Οι άνθρωποι της εταιρείας θεωρούν ότι παρά τις ανακατατάξεις της αγοράς σε όλο τον κόσμο, ο στόχος παραμένει επιτεύξιμος.