Eπιτρέπoυν λειτουργίες, όπως ο διαρκής έλεγχος αφής και φωνής τόσο στις προβαλλόμενες οθόνες του ταμπλό όσο και στο παρμπρίζ.
Η Qualcomm ανακοίνωσε, πρόσφατα, μια ακόμη συμφωνία προμήθειας, με τη Volvo, που αφορά δοκιμασμένες ψηφιακές εφαρμογές Snapdragon, για το επικείμενο ηλεκτρικό πολυτελές SUV EX90.
Τον περασμένο μήνα, η αυτοκινητοβιομηχανία Geely δήλωσε ότι το νέο Polestar 3 -της θυγατρικής- θα έχει ένα σύστημα ψυχαγωγίας, το οποίο θα τροφοδοτείται επίσης από μια νέα πλατφόρμα λογισμικού Snapdragon μέσω οθονών υψηλής ευκρίνειας, ήχο surround και απρόσκοπτη συνδεσιμότητα.
Τον Αύγουστο, η Great Wall Motors (GWM) λάνσαρε μια νέα παραλλαγή του SUV της Mocha DHT-PHEV, που φέρεται να είναι ένα από τα πρώτα μοντέλα μαζικής παραγωγής της Κίνας εφοδιασμένο με Snapdragon Ride, την πλατφόρμα του κατασκευαστή τσιπ για λειτουργίες αυτόνομης οδήγησης.
Οι πλατφόρμες Snapdragon Cockpit έχουν σχεδιαστεί για να επιτρέπουν λειτουργίες όπως ο απρόσκοπτος έλεγχος αφής και φωνής τόσο στις προβαλλόμενες οθόνες του ταμπλό όσο και στο παρμπρίζ. Οι οδηγοί έχουν πρόσβαση σε δύο οθόνες, μία για πλοήγηση, πολυμέσα και τηλέφωνα, και, μία άλλη οθόνη στον πίνακα οργάνων για πληροφορίες οδήγησης, όπως οδηγίες, ταχύτητα και εμβέλεια.
Ο επικεφαλής εμπειρίας χρήστη της Volvo Cars, Τομ Στόβιτσεκ, δήλωσε: «Θέλουμε η οδηγική εμπειρία να είναι εστιασμένη, απλή και ασφαλής».
Το EX90 θα είναι το μεγαλύτερο Volvo EV μέχρι στιγμής και, μετά από πολλά «teaser», δελτία τύπου και εικόνες, θα παρουσιαστεί τελικά στις 9 Νοεμβρίου.
Η Qualcomm ανακοίνωσε ότι κατά την πρώτη ημέρα επένδυσής της στην αυτοκινητοβιομηχανία ο σχετικός τομέας της εταιρείας αναπτύχθηκε στα 30 δισεκατομμύρια δολάρια, λόγω της υιοθέτησης των προϊόντων Snapdragon σε ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία.
«Στόχος μας είναι να υποστηρίξουμε τη Volvo Cars ενσωματώνοντας τεχνολογία αιχμής, επεκτάσιμη και αναβαθμίσιμη που παρέχει κορυφαίες εμπειρίες σήμερα και στο μέλλον για τους πελάτες τους», δήλωσε ο Ενρίκο Σαλβατόρι, πρόεδρος Europe/MEA, της Qualcomm Europe. «Είμαστε περήφανοι για την ισχυρή οργανωτική συγκέντρωση στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας που έχουμε στην Ευρώπη, η οποία εκτείνεται σε όλη τη μηχανολογία, τις υπηρεσίες, το μάρκετινγκ προϊόντων και το go to market».