Μετά την Αθήνα, η μεγαλύτερη αγορά καινούργιων αυτοκινήτων είναι η Θεσσαλονίκη, όμως οι κάτοχοι Volvo εκεί αντιμετωπίζουν τεράστια προβλήματα, βάσει πληροφοριών.
«Πετάει αετό η Volvo Car Hellas στη Θεσσαλονίκη» θα ακούτε να λένε οι γνώστες, συμπληρώνοντας ότι από το 2016 «πυροβολεί» τους ιδιοκτήτες των σουηδικών αυτοκινήτων με τις υπηρεσίες που προσφέρει, με τα τεράστια προβλήματα να συνεχίζονται.
Δίκτυο
Η «αδιαφορία» της Volvo Car Hellas, όπως λένε οι πληροφορίες, αφορά το δίκτυο, το οποίο δεν έχει ακολουθήσει τις νόρμες.
Η ιστορία έχει ως εξής: Η «Volvo Car Hellas» επέλεξε την εταιρεία «Σφακιανάκης» να γίνει εξουσιοδοτημένη κάθετη μονάδα στη Θεσσαλονίκη, με πωλήσεις, τεχνική υποστήριξη, ανταλλακτικά, μεταχειρισμένα.
Η κάθετη μονάδα «Volvo-Σφακιανάκης» στη Θεσσαλονίκη έπρεπε να ήταν έτοιμη μέχρι τον Μάρτιο του 2020. Με τη «Volvo Car Hellas» να μην πιέζει την εταιρεία, όπως λένε οι πληροφορίες, το project δεν προχώρησε. Έτσι, μετά τον Μάρτιο του 2020 ξεκίνησε νέα διαδικασία (tender) ανοίγοντας καινούργια πλατφόρμα συνεργασίας (για τη Θεσσαλονίκη), διατηρώντας, κατά κάποιον τρόπο, και την «Autopoint» (η οποία δεν πληρούσε τις προδιαγραφές εξουσιοδοτημένης μονάδας, στην κεντρική φωτογραφία ότι έχει μείνει από τις εγκαταστάσεις) μέσα από το υφιστάμενο εξουσιοδοτημένο δίκτυο:
– Από τη «Max Motors» με έκθεση και τεχνική υποστήριξη στα Ιωάννινα, και μόνο τεχνική υποστήριξη στην Κοζάνη.
– Από τη «Mac Motors» με έκθεση και τεχνική υποστήριξη στην Καβάλα.
– Από τη «Βελμάρ», που έχει μόνο τεχνική εξυπηρέτηση στη Θεσσαλονίκη, αλλά εξουσιοδοτημένες μονάδες πωλήσεων και τεχνικής εξυπηρέτησης σε Αθήνα και Κρήτη.
– Από την «Παπαδόπουλος» με έκθεση και τεχνική υποστήριξη στη Λάρισα (εξαγόρασε την εταιρεία «Metalaxis» του αείμνηστου Μηναρετζή), και από τη «Σφακιανάκης» που διατηρούσε τεχνική υποστήριξη και έκθεση καινούργιων μοντέλων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Εφόσον η διαδικασία ξεκίνησε από λευκό χαρτί, δεν υπήρχε απαγόρευση στη «Σφακιανάκης» να υποβάλει εκ νέου πρόταση.
Τον Αύγουστο του 2020 oι πληροφορίες ανέφεραν ότι η «Volvo Car Hellas» δίνει το δαχτυλίδι στην «Παπαδόπουλος Α.Ε.» ως κάθετη μονάδα Volvo στη Θεσσαλονίκη. Όμως από τον Αύγουστο του 2020 μέχρι και τον Φεβρουάριο του 2021 και με την ανοχή της «Volvo Car Hellas», η εταιρεία δεν είχε ξεκινήσει κανένα έργο που να δείχνει ότι γίνεται ανέγερση της νέας εξουσιοδοτημένης μονάδας της Volvo στη Θεσσαλονίκη.
Να έπαιξε ρόλο η πανδημία, που άλλαξε την καθημερινότητά μας, ή μήπως η γενική αδιαφορία από τη «Volvo Car Hellas», που έχει αντίκτυπο στις πωλήσεις, αλλά και στο γενικό image της εταιρείας;
Καθώς, όπως και να το κάνουμε, τα αυτοκίνητα της Volvo και όμορφα είναι, και ποιοτικά, και ακολουθούν το ρεύμα της εποχής με υβριδικά μοντέλα αλλά και αμιγώς ηλεκτρικά.
Από τον Φεβρουάριο του 2021 η Θεσσαλονίκη εξυπηρετεί τους κατόχους Volvo με ένα show-room, αυτό της «Σφακιανάκης» που βρίσκεται στη Λεωφόρο Εθνικής Αντίστασης, με το service να βρίσκεται σε απόσταση 7-8 χλμ. στον δρόμο Θεσσαλονίκης – Περαίας, καθώς και από το service της «Βελμάρ».
Γιατί, λοιπόν, όλη αυτή η περίεργη αντιμετώπιση της «Volvo Car Hellas» στη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της χώρας, τη Θεσσαλονίκη, με τους κατοίκους της οποίας μάλιστα να μην κρύβουν ότι είναι «Volv-άκηδες», αλλά τους «φρενάρει» όλο αυτό το θολό τοπίο;
Αλλαγές
Μήπως το γεγονός σχετίζεται με την καινούργια στρατηγική της εταιρείας υπό τη νέα διοίκηση, «εξυπηρετώντας» συγκεκριμένους στόχους; Καθώς οι πληροφορίες αναφέρουν ότι έρχεται αλλαγή στο ιδιοκτησιακό καθεστώς, με τις φήμες περί αλλαγής να οργίασαν μερικούς μήνες πριν!
Το μόνο σίγουρο είναι πως αυξάνεται σημαντικά ο όγκος των δυσαρεστημένων πελατών Volvo στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης, με αποτέλεσμα να οδηγούνται μοιραία στις άλλες premium επιλογές, που είναι τα μοντέλα Audi, BMW Mercedes, τα οποία διαθέτουν πολύ μεγαλύτερη γκάμα αυτοκινήτων σε όλες τις κατηγορίες, με κινητήρες βενζίνης, diesel, υβριδικά, plug-in Hybrid και αμιγώς ηλεκτρικά.