Ο Μαξ Φερστάπεν, αν και μόλις στα 25 του χρόνια, αποκάλυψε πως σκέφτεται ήδη την αποχώρησή του από τη Formula 1 και προκάλεσε… ταραχή στις τάξεις της Red Bull.
Έχει πετύχει ήδη πολλά, η αλήθεια είναι. Ο Μαξ Φερστάπεν στην ηλικία των 25 ετών έχει ήδη κατακτήσει δύο πρωταθλήματα οδηγών στη Formula 1 και -όπως όλα δείχνουν- θα κατακτήσει και αυτό της σεζόν 2023. Στο άθλημα βρίσκεται απο το 2015, όταν έγινε και ο νεότερος πιλότος στην ιστορία του. Ποιος να το περίμενε, ωστόσο, πως ο Ολλανδός θα σκεφτόταν και θα συζητούσε την παραίτησή του.
«Αγαπάω πολύ τους αγώνες, αλλιώς δεν θα καθόμουν στο σπίτι μου, στον προσομοιωτή , δοκιμάζοντας και άλλα είδη» δήλωσε ο Φερστάπεν στο τηλεοπτικό δίκτυο Sky Sports. «Αλλά αυτό είναι το θέμα, ότι μου αρέσει να κάνω και τρέχω και σε άλλα είδη αγώνων, όχι μόνο στη Formula 1. Ξέρω ότι θα είμαι 31 ετών όταν λήξει το συμβόλαιό μου. Τότε θα έχω κλείσει ήδη πολλά χρόνια στην F1, θα έχει γίνει… πολλή δουλειά. Μου αρέσει να είμαι ανταγωνιστικός, και μου αρέσει να κερδίζω, αλλά αν δεν μπορείς να βρεις κίνητρο στον εαυτό σου, τότε θα βρίσκεσαι σε σημείο που πρέπει να αναρωτηθείς, ”Θέλω όντως να συνεχίσω;”»
Formula 1: Οι άλλες επιλογές του Μαξ Φερστάπεν
Ο κόσμος του μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι τεράστιος. Πολλοί είναι οι πιλότοι που μετακινούνται από το ένα σπορ στο άλλο. Από τη Formula 1, στη Formula E, από το Indy500 στις 24 ώρες του Le Mans και ούτω καθεξής. Υπάρχουν, βέβαια, και πιλότοι που δεν θα έφευγαν ποτέ από την κορωνίδα των μηχανοκίνητων. Όπως ο Μίκαελ Σουμάχερ, που είχε ξεκάθαρα δηλώσει πως δεν θα συμμετείχε στο Indy500, γιατί το θεωρεί πολύ επικίνδυνο και ανούσιο.
Ο Μαξ Φερστάπεν, όμως, δεν είναι τόσο… πιστός στη Formula 1: «Μου αρέσει ο αγώνας του Le Mans, και μου αρέσει να κάνω και άλλους 24ωρους αγώνες. Όλα αυτά θέλω να τα ζήσω στη ζωή μου και δεν θέλω να τα κάνω όταν είμαι 40 ή 50 ετών, γιατί τότε δεν θα είμαι στο απόγειο της απόδοσής μου».
Παρόλα αυτά, ο Ολλανδός άφησε ανοιχτό και το παράθυρο της Formula 1, πετώντας, ουσιαστικά, το μπαλάκι στη Red Bull: «Πολλά εξαρτώνται, βέβαια, και από το πόσο ανταγωνιστικοί θα είμαστε το 2028. Νομίζω ότι θα ήταν πολύ δύσκολο να αφήσω ένα κυρίαρχο μονοθέσιο».