Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Volkswagen, Όλιβερ Μπλούμε, το ξανασκέφτεται για την κατασκευή ενός νέου εργοστασίου.
Αφορούν τα ηλεκτρικά οχήματα Trinity, ανέφερε μια πηγή στο πρακτορείο Reuters μετά την αναφορά του Manager Magazin ότι ο ίδιος ήθελε να κάνει πίσω από τις σχετικές προτάσεις.
Η διοίκηση της VW σχεδιάζει, ακόμα, να φέρει στην αγορά τα αυτόνομα EV μακράς εμβέλειας, είπε η πηγή, προσθέτοντας ότι το ερώτημα είναι εάν χρειάζεται ένα νέο εργοστάσιο στο Βόλφσμπουργκ ή η γραμμή συναρμολόγησης στο κύριο εργοστάσιο θα μπορούσε να τα προσαρμοσθεί κατάλληλα, ώστε να τα παράγει.
Η VW είχε σχεδιάσει να ξεκινήσει επίσημα την παραγωγή στο νέο εργοστάσιο το 2026. Το Manager Magazin ανέφερε ότι ο Μπλούμε ήθελε να το καθυστερήσει μέχρι το 2030.
Η VW δήλωσε το Μάρτιο ότι θα επένδυε 2 δισεκατομμύρια ευρώ σε ένα νέο εργοστάσιο κοντά στα κεντρικά γραφεία της για την κατασκευή ενός ηλεκτρικού σεντάν μεγέθους Passat με προηγμένα χαρακτηριστικά αυτόνομης οδήγησης που στόχευαν στη μαζική αγορά, με πρόβλεψε έναρξης παραγωγής την άνοιξη του 2023.
Το Trinity sedan θα χρησιμοποιούσε τη νέα πλατφόρμα λογισμικού SSP του ομίλου, η οποία σύμφωνα με την εταιρεία θα επέτρεπε την αυτονομία του επιπέδου 4, που σημαίνει ότι το αυτοκίνητο θα μπορούσε να κινείται μόνο του.
Η πλατφόρμα SSP πιθανότατα δεν θα κυκλοφορήσει, πλέον, με το Trinity όπως είχε αρχικά προγραμματιστεί, ανέφερε το Manager Magazin.
Ο Μπλούμε έστειλε επιστολή στους εργαζομένους ξεκαθαρίζοντας ότι όλα τα έργα και οι επενδύσεις ήταν υπό εξέταση. «Δράττομαι της ευκαιρίας να σας πω ότι θα εξετάσουμε όλα τα έργα και τις επενδύσεις και να ελέγξουμε τη βιωσιμότητά τους», αναφέρεται στην επιστολή.
Ήταν πολύ νωρίς για πιο συγκεκριμένες δηλώσεις καθόσον η VW θέλει να αποφασίσει για τα αναθεωρημένα επενδυτικά της σχέδια το Φεβρουάριο, είπε η ίδια πηγή στο Reuters.
Ο Όμιλος σχεδίαζε το νέο εργοστάσιο να μειώσει τους χρόνους παραγωγής ώστε να ταιριάζει με εκείνους της Tesla στο νέο ευρωπαϊκό εργοστάσιό της κοντά στο Βερολίνο, χρησιμοποιώντας τεχνικές όπως η μεγάλη χύτευση και η μείωση του αριθμού των εξαρτημάτων στα αυτοκίνητά της.
Η Tesla, από την πλευρά της, λέει ότι μπορεί, ήδη, να παράγει ένα SUV Model Y σε 10 ώρες στο εργοστάσιό της στο Γκρούενχάϊντε κοντά στο Βερολίνο, ενώ, η VW μπορεί να χρειαστεί τρεις φορές περισσότερο για να φτιάξει το πλήρως ηλεκτρικό hatchback ID3.