Οι παγκόσμιοι πρωταθλητές αντοχής του 2022, η ομάδα της Toyota Gazoo Racing ξεκίνησε τη σεζόν 2023 με τον καλύτερο δυνατό τρόπο «γράφοντας» το 1-2 στο βάθρο στα 1.000 Μίλια του Σίμπρινγκ.
Ο Κομπαγιάσι με Toyota GR010 Hybrid Hypercar με τον αριθμό 7 που μοιράστηκε με τον Κόνγουέι και τον Λόπεζ αντίκρισαν πρώτοι την καρό σημαία 2.168 δευτ. μπροστά από το αδελφό αυτοκίνητο με το Νο. 8 που οδήγησαν οι Μπουέμι-Χάρτλεϊ-Χιρακάβα, δίνοντας το μήνυμα ότι οι πρωταθλητές των τελευταίων ετών «μιλάνε» διαφορετικά στις πίστες με τον Ιάπωνα κατασκευαστή να κατακτά την 40η νίκη του στο WEC.
Στο τρίτο σκαλί του βάθρου η Ferrari 499P με το Νο 50 με τους Φουόκο-Νίλσεν-Μολίνα κάνοντας ένα πολύ δυνατό ξεκίνημα για την ομάδα που απουσίαζε από το θεσμό για πέντε 10ετίες
Το σημερινό αποτέλεσμα στο βάθρο έγινε ακόμα πιο γλυκό καθώς αυτή την εβδομάδα η Ferrari γιόρτασε την επιστροφή της στην κορυφαία κατηγορία αγώνων αντοχής για πρώτη φορά μετά από 50 χρόνια.
Στη 4η θέση η Cadillac με τους Λιν-Μπαμπέρ-Γουέστμπρουκ ενώ στην 5η 6η και 7η θέση ήταν τα Porsche 936 με τους Κάμερον-Κρίστενσεν-Μακοβιέσκι με το Νο 5, τους Εστρέ-Λότερερ-Βαντορ με το Νο 6 και με τους Στήβενς-Μπέκμαν με το Νο 7.
Καταστροφική η πρεμιέρα για την Peugeot με τα 9Χ8 που τερμάτισαν στην 30η και 31η θέση παρουσία του διευθύνοντος συμβούλου της Stellantis Κάρλος Ταβάρες.
Ο επόμενος γύρος του WEC θα πραγματοποιηθεί στο Αλγκάρβε της Πορτογαλίας για το 6 Ώρες του Πορτιμάο στις 16 Απριλίου.