To WEC, παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής, συνεχίστηκε στην πίστα Πορτιμάο, της Πορτογαλίας με τον αγώνα των 6 ωρών, με την Toyota με το Νο 8 να κερδίζει με οδηγούς τους Χάρτλεϊ, Μπουεμί και Χιρακάβα.
Ήταν για την Toyota η δεύτερη συνεχόμενη νίκη στο θεσμό .
Έτσι μετά τη νίκη τους στον δεύτερο αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος ανέβηκαν στην κορυφή του πίνακα της βαθμολογίας.
WEC-Πορτιμάο: Οι τρεις μάρκες του βάθρου
Στο βάθρο ανέβηκαν τρείς διαφορετικοί κατασκευαστές (Toyota, Ferrari και Porsche) για πρώτη φορά στη φετινή σεζόν.
Η Toyota όμως με το Νο 7 που ξεκίνησε από την 2η θέση αντιμετώπισε πολλά προβλήματα, ακόμα και με τον άξονα μετάδοσης για να τερματίσει τελικά στην 9η θέση.
Την υψηλότερη τελική ταχύτητα σημείωσε η Toyota με το Νο 7 (Λόπεζ) και η Cadillac με το Νο 2 (Μπάμπερ), 316,7 χλμ./ώρα ενω ο ταχύτερος γύρος σημειώθηκε από 1:30.171 από τον Χάρτλεϊ,
Η Νο. 50 Ferrari 499P με τους Φουόκο, Μολίνα, Νίλσεν ολοκλήρωσε στη δεύτερη θέση ενώ η Porsche 963 με το Νο 6 με τους Λότερερ, Εστρέ, Βαντούρ, κατέκτησε το τρίτο και το πρώτο βάθρο στο WEC για την ομάδα Porsche Penske Motorsport.
Αυτό επιτεύχθηκε παρά την καθυστέρηση λόγω προβλήματος στην παροχή καυσίμων στον κινητήρα της Porsche.
O Λιν με την Cadillac βρήκε την ευκαιρία να περάσει 3ος, αλλά όταν η βλάβη αποκαταστάθηκε ο Λότερερ επιτέθηκε και επανέφερε την εικόνα όπως ήταν πριν προκύψει το πρόβλημα, με την Cadillac τελικά να τερματίζει 4η στην πρώτη της εμφάνιση σε ευρωπαϊκή πίστα.
Μια θέση πιο κάτω το πρώτο από τα δύο Peugeot 9X8, αυτό με το Νο 94 με τους Ντιβάλ, Μένεζες και Μίλερ.
Η άλλη Ferrari με το Νο 51 με τους Τζιοβινάτσι, Γουϊντι,Καλάντο, διεκδικούσε την 3η θέση στο βάθρο, αλλά «προδόθηκε» από φρένα και το υβριδικό σύστημα για να τερματίσει τελικά 6η, μπροστά από το δεύτερο Peugeot 9X8 με το Νο. 93 με τους Ντι Ρέστα, Βερόν, Γιένσεν.
Ο τρίτος γύρος του πρωταθλήματος είναι προγραμματισμένος για τις 6 Ώρες του Σπα στις 29 Απριλίου.