Σε συνεδρίαση που έκανε το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, στο επίκεντρο της συζήτησης εκτός από τη Formula 1 (τις αποφάσεις για την οποία μπορείτε να δείτε πατώντας εδώ) βρέθηκε και το WRC.
Βασική προτεραιότητα του συμβουλίου ήταν ο περιορισμός του κόστους για τις ομάδες, οπότε εγκρίθηκαν κάποιες αλλαγές οι οποίες θα έχουν άμεση ισχύ.
Μία από τις βασικότερες είναι ότι αν το πρωτάθλημα ολοκληρωθεί με οχτώ ή λιγότερους αγώνες, οι κατασκευαστές θα είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιήσουν μέχρι δύο κινητήρες ανά οδηγό. Αν τελικά γίνουν εννέα ή περισσότεροι αγώνες, τότε μπορεί να χρησιμοποιηθεί και τρίτο κινητήριο σύνολο.
Ακόμα, μειώθηκαν οι μέρες των δοκιμών που δικαιούται ο κάθε οδηγός. Συγκεκριμένα, πριν από κάθε ευρωπαϊκό αγώνα οι εργοστασιακοί οδηγοί θα μπορούν να κάνουν μόνο μία ημέρα δοκιμών.
Σχετικά με το φετινό πρόγραμμα δεν ανακοινώθηκε κάτι. Ωστόσο, πρέπει να αναφέρουμε ότι για να θεωρηθεί ότι ολοκληρώθηκε ένα πρωτάθλημα, πρέπει να γίνουν τουλάχιστον 7 αγώνες. Μέχρι στιγμής έχουν γίνει 3. Εκείνοι σε Μόντε Κάρλο, Σουηδία και Μεξικό. Στη συνέχεια έγιναν πολλές ακυρώσεις και πλέον οι μοναδικοί που έχουν μείνει στο καλεντάρι είναι εκείνοι σε Τουρκία (24 – 27 Σεπτεμβρίου), Γερμανία (15 – 18 Οκτωβρίου) και Ιαπωνία (19 – 22 Νοεμβρίου). Θεωρητικά θα προστεθούν κάποιοι σταθμοί αλλά ακόμα δεν έχει τίποτα γνωστό.
Τέλος, υπήρξε μια πρώτη ανακοίνωση σχετικά με το πρόγραμμα του 2021. Σε αυτό κάνουν την εμφάνισή τους 9 αγώνες. Μόντε Κάρλο, Φινλανδία, Πορτογαλία, Σουηδία, Κένυα, Ισπανία, Ιταλία, Ιαπωνία και Αυστραλία. Η ανακοίνωση δεν όριζε ημερομηνίες, ενώ θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι η παραπάνω λίστα θα μεγαλώσει.