Λόγω των καταστάσεων που επικρατούν στην Τουρκία, πόσο εφικτό είναι άραγε να διοργανώσει το αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, που είναι προγραμματισμένος στο διάστημα 24-27 Σεπτεμβρίου.
Από τη μεριά της FIA και του promoter στο WRC δεν υπάρχει καμία επίσημη ανακοίνωση, που σημαίνει ότι παραμένει το ράλι Τουρκίας στο αναθεωρημένο πρόγραμμα του WRC.
Όμως πολλά χλμ. πιο μακρά οι άνθρωποι που βρίσκονται πίσω από τη διοργάνωση του ράλι Ιπρ στο Βέλγιο ετοιμάζονται για να περάσουν στα μεγάλα σαλόνια του WRC, αντικαθιστώντας το ράλι Τουρκίας.
Μάλιστα δεν αποκλείεται μια από τις Ειδικές Διαδρομές να κάνει χρήση και ενός «κομματιού» από την πίστα της Formula 1 στο Σπα, που σημαίνει ότι ο αγώνας θα έχει ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές.
Και στο WRC να μην προσμετρήσει ο αγώνας του Βελγίου, έτσι και αλλιώς το ράλι Ιπρ διεξάγεται σε ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές.
Πολύ δυνατό το Βέλγιο στην αγορά του αυτοκινήτου και σε γεωγραφικό σημείο-κλειδί- που περιορίζει τις μακρινές μετακινήσεις των ομάδων.
Μην ξεχνάμε ότι από το Βέλγιο είναι και ένα από τα πληρώματα που πρωταγωνιστούν τα τελευταία χρόνια στο WRC. Πρόκειται για τους Τιερί Νεβίλ-Νικόλας Γκιλσούλ, επίσημη συμμετοχή της Hyundai Motorsport με τα i20 WRC.
Εν αναμονή λοιπόν των ανακοινώσεων ενώ δεν υπάρχει καμία πληροφορία σχετικά με τον αγώνα της Κροατίας που και αυτή είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον με τις συζητήσεις να έχουν προχωρήσει πάρα πολύ.
Τα πληρώματα θα καθίσουν και πάλι στα bucket και θα βάλουν μπροστά τους κινητήρες στο ράλι Εσθονίας 4-6 Σεπτεμβρίου, που για πρώτη φορά η χώρα του Ότ Τάνακ, παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι το 2019, δίνει το «παρών» στα όλο λάμψη σαλόνια του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι.
Η Εσθονία θα είναι η 33η χώρα που θα φιλοξενήσει αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος, από το 1973, χρονιά που ξεκίνησε ο θεσμό του WRC.