Ο Σεμπαστιάν Οζιέ δεν είχε συμπεριλάβει, στο αρχικό του πλάνο, τον αγώνα του WRC στην Κροατία.
Παρόλο που τον είχε κερδίσει στο παρελθόν. Ο Γάλλος ήταν νικητής εκεί το 2021.
Ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι βρέθηκε να είναι επικεφαλής της γενικής βαθμολογίας, μένοντας στο σπίτι του, όταν οι αντίπαλοί του έτρεχαν στη Σουηδία. Μετά τη νίκη του στο Μεξικό, δήλωσε αμέσως ότι θα τρέξει στην ασφάλτινη Κροατία.
WRC: Την είχε περάσει στο Τμήμα το 2021
Πολλοί απόρησαν για αυτή του την απόφαση, όταν, μάλιστα, ο Οζιέ είχε περάσει ένα απόγευμα του 2021, στο αστυνομικό τμήμα εξαιτίας εκείνου του τροχαίου ατυχήματος, που παρ’ ολίγο να του στοιχίσει, τότε, τη νίκη στον αγώνα.
Δεν ήταν η Κροατία ένα μέρος, που θα ήθελε να ξαναπάει. Άλλωστε, φέτος έχει επιλέξει να κάνει ένα μικρό αριθμό αγώνων και δεν θα πείραζε κανέναν να αφήσει έξω το Ράλι Κροατίας, όπως έκανε και πέρυσι.
«Για να είμαι ειλικρινής, στην αρχή της σεζόν, δεν σχεδιάζαμε την Κροατία», είπε ο Οζιέ. «Αλλά αυτό προέκυψε μετά από τη συζήτηση με την ομάδα και σχετικά με το γεγονός, ότι η απόδοσή μου στην άσφαλτο πρόσφατα, ήταν αρκετά καλή».
Οι νίκες στην Ισπανία πέρυσι και το Μόντε Κάρλο φέτος, σε συνδυασμό με τον ρυθμό νίκης στο ράλι Ιαπωνίας -είχε κλατάρισμα και έμεινε πίσω-, σαφέστατα δείχνουν ότι ο Οζιέ είναι αυτή τη στιγμή, ο ιδανικός οδηγός για την Toyota στην άσφαλτο.
WRC: Μόνο ο Νεβίλ τον πλησιάζει σε βαθμούς
Στα τρία τελευταία ασφάλτινα ράλι, συγκέντρωσε 68 πόντους, έναν αριθμό που μπορεί να πλησιάσει μόνο ο Τιερί Νεβίλ με 66.
Μένει να δούμε πόσο καλά θα τα πάει ο Οζιέ, ξεκινώντας πρώτος στις ειδικές διαδρομές του αγώνα. Βέβαια, το δόλωμα είναι ελκυστικό, καθώς ο Οζιέ κυνηγά μια τρίτη νίκη στις τρεις συμμετοχές του και φυσικά να κρατήσει την πρώτη θέση στη γενική βαθμολογία.
Αν ο Οζιέ καταφέρει και κερδίσει τον αγώνα, ίσως αποφασίσει να γυρίσει για τα καλά στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, διεκδικώντας τον ένατο παγκόσμιο τίτλο στην καριέρα του. Ασφαλώς, το να κάνει επιλογή αγώνων τον εξυπηρετεί καλύτερα στο κυνήγι του τίτλου, καθόσον έχει το πλεονέκτημα της θέσης εκκίνησης σε αγώνες δύσκολους, όπως ήταν το πρόσφατο ράλι στο Μεξικό.