Μεγάλο είναι το «κουτάλι» που ανακατεύει την κατηγορία με τα αυτοκίνητα Rally2 στο φετινό WRC.
Ίσως να είναι η πρώτη φορά που το ενδιαφέρον το έχει κεντρίσει τόσο πολύ η κατηγορία WRC2, καθώς με την είσοδο της Toyota με το Yaris Rally2, το τοπίο άλλαξε.
Υπάρχει μια τρομερή κινητικότητα από τις ομάδες οι οποίες «τρέχουν» να υπογράψουν τα νέα συμβόλαια με οδηγούς που μπορούν να φέρουν αποτελέσματα. Και κατά κάποιον τρόπο αποτελεί έκπληξη η νέα συνεργασία του Λουμπέ, τη στιγμή που αναμενόταν από από άλλο στρατόπεδο από αυτό που τελικά υπέγραψε.
WRC: Τα τελευταία νέα φέρνουν τον Λουμπέ στην ομάδα της Skoda-Toksport
Tον Γάλλο τον περιμέναμε σύμφωνα με τις πληροφορίες να οδηγεί το 2024 για μια από τις ομάδες-δορυφόρους της Toyota (είχε οδηγήσει σε δοκιμές το Yaris Rally2 αρχές Δεκεμβρίου και είχε συνομιλίες με την ομάδα Burton Racing αλλά η ανακοίνωση της Toksport ότι ο Λουμπέ θα οδηγεί Fabia RS Rally2, έβαλε τέλος στα σενάρια. To πότε είναι το ερώτημα καθώς ο Λουμπέ βρίσκεται στη Μαυριτανία για το Africa Eco Race. Να θυμίσουμε οτι ο 26χρονος Λουμπέ το 2019 στο τιμόνι του Skoda Fabia Rally2 είχε κερδίσει τον τίτλο στο WRC2
Υπάρχουν όμως φήμες για τον Σουνίνεν να οδηγήσει και αυτός για τη Skoda, ενώ έχει «εξαφανιστεί» από το χάρτη ο Λίντχολμ ο οποίος είναι υπο την ομπρέλα της Hyundai.
Η Skoda πάντως μας έχει μπερδέψει. Από τη μια ανακοινώνει το τέλος της συνεργασίας με την Toksport, και τον Σόλμπεργκ ως επίσημο οδηγό και από την άλλη στο ράλι Μόντε Κάρλο ο Σόλμπεργκ δηλώνεται ως συμμετοχή της Toksport.
Αναλύοντας λοιπόν τις νέες συνεργασίες παρατηρούμε ότι όλες οι ομάδες της κατηγορίας WRC2 ενισχύθηκαν σε πληρώματα, Toyota, Citroen, Skoda, Hyundai, με την M-Sport να «μένει» στα κρύα του λουτρού καθώς δεν έχει στις τάξεις της κανένα πλήρωμα ικανό να διεκδικήσει νίκη με το νέο Ford Fiesta Rally2.
Mάλιστα μετά τις βελτιώσεις που έκανε η ομάδα στο Fiesta Rally2 και σύμφωνα με το αποτέλεσμα που έφεραν στο ασφάλτινο ράλι Κεντρικής Ευρώπης οι Φορμό-Κορία, το Ford Fiesta Rally2 αποδείχτηκε πολύ ισχυρός αντίπαλος, κυρίως στα Skoda Fabia RS Rally2, που το 2023 ήταν το αδιαφιλονίκητο φαβορί, καθώς είχε και τον Μίκελσεν στις τάξεις της.
WRC; Το 2024 ξημέρωσε η νέα εποχή στο WRC2 με την είσοδο της Toyota
Μπορεί το ράλι Μόντε Κάρλο να είναι η πρεμιέρα του φετινού WRC, αλλά σημείο αναφορά αναμένεται να είναι το ράλι Σουηδίας, δεύτερος γύρο του πρωταθλήματος, όπου θα έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο με το «ποιος οδηγεί τι» και αναφερόμαστε σε Σουνίνεν και Λίντχολμ ενώ ο Γκρίνσμιθ υπέγραψε με την Toksport και για το 2024, αλλά δεν «πρόλαβε» την πρεμιέρα καθώς η ανανέωση της συνεργασίας άργησε.
Τα υπόλοιπα στις Ειδικές Διαδρομές