Το ράλι Μόντσα είναι το φινάλε του φετινού παγκόσμιου πρωταθλήματος, αλλά και ο τελευταίος αγώνας για το Ford Fiesta WRC.
Aπό τo 2022 στο WRC θα ισχύουν νέοι κανονισμοί καθώς ο θίασος εισέρχεται στην υβριδική τεχνολογία.
Όλα τα εργοστασιακά αυτοκίνητα θα φέρουν ίδιο ηλεκτροκινητήρα 100 kW με στόχο τα αγωνιστικά αυτοκίνητα να μειώσουν τους ρύπους καθώς θα κινούνται «ηλεκτρικά» από την αφετηρία προς τις Ειδικές Διαδρομές, προς το service park και τον τερματισμός.
Από το 2022 η M-Sport που βρίσκεται πίσω από την εργοστασιακή συμμετοχή της Ford στο WRC «κατεβαίνει» στο τερέν με το Puma R1.
Διαβάστε ακόμα
Eίναι η νέα κατηγορία στο WRC, όπου σε αυτή συμμετέχουν μόνο οι εργοστασιακές συμμετοχές στο πιο υψηλό επίπεδο.
Ετσι για τη Ford μετά τις εποχές των Escort, Focus, Fiesta στα ράλι, από το 2022 αρχίζει η εποχή του Puma.
Mε το Ford Fiesta WRC η M-Sport κατέκτησε δύο παγκόσμια πρωταθλήματα οδηγών το 2017-2018 με τους Ogier-Ingrassia καθώς και ένα κατασκευαστών το 2017.
Εκτός από τους Ogier-Ingrassia, στα bucket του Ford Fiesta WRC έχουν καθίσει και άλλοι πρωταγωνιστές των Ειδικών Διαδρομών όπως Evans, Tanak, Suninen, που αποτελούσαν μέλη της M-Sport.
To είδαμε και σε διάφορα χέρια ιδιωτών όπως ο Bertelli, και ο «δικός μας» Serderidis.
Λόγω απουσίας 8 χρόνων του Ράλλυ Ακρόπολις από το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, το Ford Fiesta WRC στη σημερινή του μορφή με τα μεγάλα αεροδυναμικά βοηθήματα το είδαμε μόνο στο φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, όπου εκτός από τους Greensmith και Fourmaux ένα ιδίων προδιαγραφών Fiesta WRC by M-Sport οδήγησε και ο Serderidis, o Έλληνικής καταγωγής οδηγός που ζει και εργάζεται στο Βέλγιο, με την Ελληνική σημαία να καλύπτει όλη την επιφάνεια του Ford Fiesta WRC.
Τίτλοι τέλους λοιπόν για το Ford Fiesta WRC με τους Greensmith και Fourmaux να αποχαιρετούν από το ράλι Μόντσα ένα αυτοκίνητο που χάρισε νίκες και τίτλους στη Ford όπου εκτός των άλλων ήταν και το πιο όμορφο από πλευράς σιλουέτας στο τερέν του WRC.