Το EΚΟ Ράλι Ακρόπολις είναι 10ος γύρος του WRC, και διεξάγεται μετά την καλοκαιρινή ραστώνη 5-8 Σεπτεμβρίου.
Φέτος δεν υπάρχει στο πλάνο η Ακρόπολη, καθώς ο αγώνας θα ξεκινήσει και θα τερματίσει στη Λαμία.
Βέβαια θα «κατέβει» και προς το Λουτράκι για να ξανανέβει και πάλι Λαμία, όπου εκεί χτυπάει η «καρδιά» του από το 2021, όπου επέστρεψε στα μεγάλα σαλόνια του WRC, χάρη στην πολιτική βούληση, το ατέλειωτο κυνήγι του τότε υφυπουργού Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη – σήμερα ηγείται ο αναπληρωτής υπουργός Αθλητισμού Γιάννης Βρούτσης– με τα παιδιά της Motorsport Greece, που παραμένουν αφοσιωμένα στο Ράλι Ακρόπολις.
Άσχετα εάν ακούγονται οι Σειρήνες του Οδυσσέα, έχουν «βουλωμένα» τα αυτιά τους, και δεν πέφτουν σε παγίδες…
WRC: Ράλι Ακρόπολις λοιπόν, χωρίς Ακρόπολη καI βρισκόμαστε μπροστά σε μια νέα εποχή, που δεν έχει να κάνει καθόλου με τον ρομαντισμό.
Οι επαγγελματίες είναι επαγγελματίες, και όπως είχε δηλώσει ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα, εκείνο το δειλινό στο Λουτράκι του 2013, όπου λίγες ώρες μετά με τον οδοστρωτήρα Volkswagen Polo WRC, με συνοδηγό τον Άντιλα και τημ-μάνατζερ τον Γιοστ Καπίτο σχολίαζε «ότι ωραία η Ελλάδα, ο ήλιος, η θάλασσα, αλλά πολύ λίγο μετράει, καθώς εμείς ως επαγγελματίες τρέχουμε παντού, και στο τέλος το αποτέλεσμα είναι αυτό μετράει…».
Να θυμίσουμε ότι σήμερα ο συμπαθής Γιάρι Μάτι είναι αγωνιστικός διευθυντής της Toyota Gazoo Racing, χαίροντας εκτιμήσεως του Πρόεδρου Άκιο Τογιόντα.
Οι συμμετοχές της φετινής διοργάνωσης «κλείνουν» στις 5 Αυγούστου και το όριο των συμμετοχών είναι τα 75 πληρώματα.
Πέρα από αυτό το όριο είναι στη δικαιοδοσία της οργάνωσης να δεχτεί ή όχι παραπάνω συμμετοχές.
Εμείς πάντως θέλουμε όσα περισσότερα Rally1 Cars (στη χειρότερη θα είναι 8 από αυτά) και όσα περισσότερα στο WRC2, με Toyota Yaris Rally2, Ford Fiesta Rally2, Hyundai i20 Rrally2, Citroen C3 Rally2 και Skoda Fabia RS Rally2, και φυσικά Rally3.
Όσο για την Υπερειδική λίγο υπομονή…