Ολοκληρώθηκε η τέταρτη Ειδική Διαδρομή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολης, η επαναλαμβανομένη Άνω Παύλιανη, μήκους 22.47 χλμ.
Τα αρχικά 6,7 χλμ. βρίσκονται σε αρκετά φαρδύ και γρήγορο δρόμο (η παλιά Ε.Δ. Κουμαρίτσι). Από εκεί και μετά υπάρχει ένα πολύ στενό ανηφορικό κομμάτι μήκους 1,30 χλμ. και στη συνέχεια ένα σχετικά αδιάφορο αλλά τεχνικό κομμάτι, μήκους 5,0 χλμ. που συναντάει την περυσινή Ε.Δ. Παύλιανη (λίγο πριν την «Πυρά Ηρακλέους»). Για τα επόμενα 9,5 χλμ. η διαδρομή είναι γρήγορη κατηφορική (η περυσινή με αντίθετη φορά) και τερματίζει μετά από μια δεξιά φουρκέτα στο σημείο που τα προηγούμενα χρόνια βρισκόταν η αφετηρία.
Ταχύτερος αναδείχτηκε ξανά ο Sebastien Ogier με Toyota GR Yaris Rally1, σημειώνοντας χρόνο 16:11.0, παραμένοντας ταυτόχρονα επικεφαλής, μέχρι τώρα, του ΕKO Ράλλυ Ακρόπολις. Στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξη ο Ott Τanak με διαφορά +11.7 δευτ. και στην τρίτη θέση ο Dani Sordo με διαφορά +29.7 δευτ.
Προβλήματα αντιμετώπισαν οι Daniel Sordo/Candido Carrera με το υβριδικό σύστημα του Hyundai i20 N Rally1, ενώ οι Adrien Fourmaux/Alexandre Coria σταμάτησαν στην ειδική για να επισκευάσουν το Ford Puma Rally1 έπειτα από σφοδρή «προσγείωση», αλλά δυστυχώς αποσύρθηκαν.
Οι χρόνοι της Ε.Δ.4 Άνω Παύλιανη 2 και της μέχρι τώρα γενικής κατάταξης:
Ο χάρτης της Ε.Δ.4 Άνω Παύλιανη:
Ακολουθούν οι δηλώσεις των οδηγών μετά την Ε.Δ.4 Άνω Παύλιανη 1:
#11 Thierry Neuville/Martijn Wydaeghe: «Το αυτοκίνητα δούλεψε όπως έπρεπε. Ευχαριστώ τους μηχανικούς γι΄αυτό. Γλιστράει πολύ, είναι δύσκολο να κρατήσεις τις γραμμές».
#17 Sebastien Ogier/Vincent Landais: «Οδήγησα στρωτά. Έχω καλή αίσθηση του αυτοκινήτου. Η ειδική ήταν εντάξει».
#8 Ott Τanak/Martin Jarveoja: «Η ισορροπία είναι χειρότερη από πριν. Έκανα ό,τι μπορούσα. Στα κλειστά κομμάτι ήταν ΟΚ, στα ανοικτά κομμάτια δύσκολα».
#33 Elfyn Evans/Scott Martin: «Το αυτοκίνητο είναι εντάξει. Απλά δοκιμάζουμε κάποια πράγματα».
#6 Daniel Sordo/Candido Carrera: «Έχουμε πρόβλημα με το υβριδικό σύστημα».
#13 Gregoire Munster/Louis Louka: «Ακούγεται ακόμη ένας περίεργος ήχος, αλλά η αίσθηση του αυτοκινήτου είναι σωστή. Ευχαριστώ τους μηχανικούς μου και ελπίζω να έχουμε ένα καλό απόγευμα».
#19 Jourdan Serderidis/ Frederic Miclotte: «Η ειδική είναι τώρα λίγο πιο σκληρή, αλλά η πρόσφυση είναι καλύτερη και η σκόνη λιγότερη».
Επόμενη Ε.Δ η επαναλαμβανόμενη Δάφνη 2 στις 15:40.