Στη Hyundai Motorsport οι σαμπάνιες ρέουν ακόμα με φόντο τα κύπελλα του EKO Ράλλυ Ακρόπολις. Ο Cyril Abiteboul, ο μαέστρος της επιτυχίας, ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας που έχει έδρα το Αλτζενάου κοντά στη Φρανκφούρτη, στη θέα των κυπέλλων κρατάει χαρακτηριστικά το πηγούνι του και τα κοιτάει.
Το βλέμμα του καρφωμένο σε αυτό με τον #1. Σαν να μην το πιστεύουν ότι φεύγουν από την Ελλάδα με το καλύτερο αποτέλεσμα που μπορούσαν να φανταστούν.
Η Hyundai στο πιο σκληρό Ράλι Ακρόπολις, της νέας εποχής, στον πιο κομβικό αγώνα του WRC, όχι μόνο σάρωσε σε επιδόσεις και βαθμολογίες, αλλά «είδε» τον μεγάλο της αντίπαλο, την Toyota, και τα πληρώματά της να μένουν εκτός 10άδας στον τερματισμό, κάνοντας έτσι ένα πολύ σημαντικό βήμα για την κατάκτηση του πολυπόθητου τίτλου.
Για δεύτερη φορά στην ιστορία της η Hyundai σημείωσε το εκπληκτικό 1-2-3 στον τερματισμό του EKO Ράλλυ Ακρόπολις.
Η πρώτη ήταν και πάλι στην Ελλάδα, το 2022, με διαφορετική σειρά στη δεύτερη και τρίτη θέση στην κατάταξη.
Η Hyundai Motorsport όχι μόνο κέρδισε, αλλά έδειξε μια στρατηγική υπεροχή που ήταν θεμελιώδης για το τελικό αποτέλεσμα. Η ομάδα κατάφερε να εξισορροπήσει την επιθετικότητα και την προσοχή, ακολουθώντας μια μακροπρόθεσμη προσέγγιση που απέδωσε οφέλη, στην κόψη του ξυραφιού.
Η επιτυχία της ομάδας ήταν αποτέλεσμα άψογης ομαδικής δουλειάς, όχι μόνο στο πολύ σκληρό τερέν του φετινού ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, που διατήρησε τον σκληρό του χαρακτήρα, αλλά και στα παρασκήνια. Η ικανότητα να αντιδρά γρήγορα σε προβλήματα και να προσαρμόζει τη στρατηγική κατά τη διάρκεια του αγώνα επέτρεψε στη Hyundai να αποφύγει μοιραία λάθη και να κεφαλαιοποιήσει τα προβλήματα των αντιπάλων της. Αυτό το πλήρες βάθρο είναι ένα σαφές σημάδι της συνοχής και της δύναμης της ομάδας, η οποία κατάφερε να επιτύχει τα μέγιστα αποτελέσματα σε ένα από τα πιο εξαντλητικά γεγονότα του φετινού WRC.
Πράγματι, η Hyundai είχε μια εντυπωσιακή επίδοση στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις με τα τρία πρώτα αυτοκίνητα στο βάθρο, Neuville-Wydaeghe, Sordo-Carrera, Tanak-Jarveoja.
Αυτή η κυριαρχία δεν ήταν μόνο ενδεικτική της αντοχής των αυτοκινήτων, αλλά και της συνολικής στρατηγικής και συνεργασίας της ομάδας.
Αυτή η επιτυχία σίγουρα ενισχύει τις ελπίδες της Hyundai για την κατάκτηση του πρωταθλήματος και επιβεβαιώνει τη θέση τους ως μια από τις κορυφαίες δυνάμεις στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι.
WRC: Η συνέχεια της σεζόν αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον
Υπολείπονται, ένας χωμάτινος στη Χιλή και δύο ασφάλτινοι, ένας στο 3εθνές (Αυστρία, Γερμανία, Τσεχία) με αυλαία στην Ιαπωνία.
Οι αγώνες είναι ανατρεπτικοί, αλλά ειδικά το Ράλι Ακρόπολις μας έδειξε για μια ακόμα φορά ότι δεν έχει φαβορί.
Ειδικά φέτος σε ένα Ράλι Ακρόπολις από το παρελθόν, κάθε πρόβλεψη έπεσε στο κενό.
Αυτό είναι λοιπόν που οι εργοστασιακές ομάδες «θέλουν» διακαώς τη νίκη, τη νίκη στο σκληρό Ράλι Ακρόπολις, και «πέφτουν» στους τεχνοκράτες των διαφημιστικών γραφείων και η νίκη «πάει» άπατη…
Φυσικά η έξοδος του Ogier στην τελευταία ειδική διαδρομή, έφερε τα πάνω κάτω.
Αλλά αυτή είναι η μαγεία του Ράλι Ακρόπολις, το απρόοπτο μέχρι και το τελευταίο μέτρο, καθώς σαν το Ράλι Ακρόπολις, απλά δεν υπάρχει άλλος αγώνας με τέτοια λάμψη και ανατροπές…
Δείτε το βίντεο από το θρίαμβο της Hyundai στην Ελλάδα.