Για μια ακόμα χρονιά το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, δεν προσμετρούσε σε κανέναν θεσμό του ελληνικού πρωταθλήματος.
Και όσα πληρώματα έδωσαν το «παρών», είναι αυτή ιστορία του αγώνα που το κάνει ελκυστικό, το όνειρο που από τη συμμετοχή και μόνο σε «βάζει» σε άλλες παραμέτρους.
Ακριβός αγώνας (και ποιοι αγώνες είναι φθηνοί; Κανένας) και πως μπορεί να είναι αλλιώς αφού είναι ραντεβού μεταξύ των επαγγελματιών στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, και με τους επαγγελματίες παρόντες, ο ερασιτέχνης όπως και κάθε ελληνικό πλήρωμα, απλώς παρακολουθεί με στόχο ένα καλό πλασάρισμα.
Τα ελληνικά πληρώματα με ένα πρωτάθλημα που δεν βοηθάει καθόλου στην εξέλιξή τους οδηγικά, θέλουν πολύ δουλειά για να «δουν» τις ξένες συμμετοχές.
Οι αγώνες πλέον έχουν περάσει σε άλλη διάσταση.
Πρέπει να ασχολείσαι σε «αυτό» για να διακριθείς, εκτός εάν συμμετέχεις με στόχο τον τερματισμό, πολύ μακριά από επιδόσεις και προκλήσεις.
Είναι απλά ζήτημα τι βάζεις στη ζυγαριά και τι σου αποφέρει.
Ότι και να βάλεις πάντως θέλει χρόνο, αφοσίωση, κόπο και σεβασμό.
Στην άτυπη λοιπόν πρώτη ελληνική θέση οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»- Χρήστος Μπακλώρης με Skoda Fabia RS Rally2, στη 12η θέση της γενικής.
Ενας gentleman driver που μεταφέρει την Ελληνική σημαία όπου συμμετέχει, ο ελληνικής καταγωγής Ζουρτάν Σερδερίδης. Ο συμπαθής επιχειρηματίας κάνει το χόμπι του, οδηγώνας αυτοκίνητα πρώτης γραμμής όπως το Ford Puma Rally1, όπου ελάχιστοι μπορούν να προβούν σε τέτοιες διαδικασίες πολλών πολλών χιλιάδων ευρώ.
Με το Βέλγο Miclotte τερμάτισαν στην 13η θέση. Κατεβαίνοντας πιο κάτω στην κατάταξη στην 28η θέση συναντάμε τους Ευθύμη Χαλκιά-Νικό Κομνό με Renault Clio Rally3 πρώτοι στην ελληνική κατηγορία, και στην 32 θέση τους Πασχάλη Χατζημάρκο- Μάριο Τσαούσογλου επίσης με Renault Clio Rally
3 που ταλαιπωρήθηκαν από κλαταρισμένα ελαστικά και μια θέση πιο κάτω τους Νίκο Παυλίδη-Allan Harryman με Skoda Fabia EVO Rally2. Οι οποίοι και αυτοί αντιμετώπισαν επίσης προβλήματα με κλαταρισμένα ελαστικά, ένα από τα οποία δημιούργησε πρόβλημα στο σύστημα των φρένων.
Για τους Μάνο και Κώστα Στεφανή η φετινή περιπέτεια ολοκληρώθηκε με τον καλύτερο τρόπο στην 35η θέση, με Ford Fiesta Rally3. Με τον Κώστα να τερματίζει στο 30ό Ράλι Ακρόπολις που συμμετέχει.
Μια θέση πιο κάτω οι πραγματικοί sportsmen Στέφανος Θεοχαρόπουλος-Γιώργος Κότσαλης με Ford Fiesta Rally3, 36οι γενικής.
Οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με Ford Fiesta Rally3 θα ήταν πολύ πιο πάνω σε θέσεις από την 37η στη γενική κατάταξη εάν δεν είχαν αντιμετωπίσει μηχανικά προβλήματα, που αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν και να συνεχίσουν κάνοντας χρήση του κανονισμού super rally.
O Γιώργος Βασιλάκης με τον Tom Krawszik με Ford Fiesta Rally2 39οι, με τον Γιώργο να ετοιμάζει τις αποσκευές για το ράλι Ιαπωνίας, επίλογός του WRC όπου θα τρέξει με τον Harryman συνοδηγό.
Πρώτοι στην Rally4, και 40οι στη γενική κατάταξη, οι Σάββας Λευκαδίτης-Βαγγέλης Άκρατος με Peugeot 208 R4 και ακολούθησαν οι Θοδωρής Καλαμαράς-Δημήτρης Λαμπράκης Ford Fiesta Rally4.
Στην 51η θέση το πλήρωμα της ΕΛ.ΑΣ. Γιάννης Πλάγος-Χρήστος Κουζιώνης με Peugeot 208 Rally4 του Safety First project στο οποίο ηγείται η κυρία Νάταλι Συγγελίδη και στην 52η ο σεφ από την Κύπρο Λούις Παπαγεωργίου με τον Βασίλη Κούγια με Peugeot 208.
Eγκατέλειψαν από έξοδο Λάμπρος Αθανασούλας-Νίκος Ζακχαίος από έξοδο (Skoda Fabia Evo Rally2), Γιώργος Κεχαγιάς-Νίκος Πετρόπουλος από ανάρτηση (Skoda Fabia RS Rally2), Γιώργος Αμούτζας-Γιώργος Ηλιόπουλος από μοτέρ (Skoda Fabia Evo Rally2), Γιώργος Δελαπόρτας-Βαγγέλης Παναρίτης από έξοδο (Ford Fiesta Rally3), Bασίλης Βελάνης-Ηλίας Παναγιωτούνης λίγα χλμ. πριν το τέλος της power stage από σύστημα διεύθυνσης (Skoda Fabia RS Rally2).
Περισσότερες φωτογραφίες: