Το φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, 10ος γύρος του WRC, πέρασε στην ιστορία ως ένας αγώνας αντάξιος της φήμης του.
Ήταν σκληρός, όπως τον χαρακτήρισαν όλοι οι αστέρες του WRC, ο πιο σκληρός της νέας εποχής του εθνικού μας αγώνα, που από το 2013 επέστρεψε στα μεγάλα σαλόνια του WRC τo 2021 με πολιτική βούληση. Με τον τότε υφυπουργό αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη, όπου σήμερα ηγείται ο αναπληρωτής υπουργός αθλητισμού Γιάννης Βρούτσης.
WRC:Ο αγώνας ήταν σκληρός
Όπως ακριβώς έπρεπε και πρέπει να είναι ένα Ράλι Ακρόπολις, αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος, που για 10ετίες ήταν από τους βασικούς πυλώνες.
Οι επιλογές των ειδικών διαδρομών και σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς ήταν από τις παραδοσιακές, πονηρές στο οδήγημα και με ιστορία.
Όσο για το ωράριο, αυτό είναι προς μεγάλη συζήτηση, αφού ο αγώνας από τη Λαμία έπρεπε να πάει μέχρι το Λουτράκι με την Υπερειδική στα μέσα του αγώνα.
Δύσκολη η εξίσωση που βγήκε το αποτέλεσμα.
Εξαιρετική ενημέρωση από το γραφείο Τύπου, με πληροφορίες και φωτογραφικό υλικό.
Χαμός από κόσμο στην εκκίνηση στη Λαμία, χαμός από κόσμο και για τη συναυλία που ακολούθησε με την Παπαρίζου και τον Κονταρό. Οι Λαμιώτες όπως το είδαμε το ευχαριστήθηκαν και πέρασαν καλά.
Πειθαρχημένοι οι θεατές, με ελάχιστες εξαιρέσεις
Τι δεν μας άρεσε
Έγινε πάρα πολύ ντόρος για τη μασκότ, τον «Λεωνίδα». Ακούστηκαν και γράφτηκαν τα μύρια όσα.
Και αυτό γιατί δεν υπήρχε από την οργάνωση καμία ενημέρωση. Τι είναι αυτή η μασκότ και τι πρεσβεύει.
Εάν υπήρχε ενημέρωση, όπως έκανε η κ. Βάνα Πανουργιά στο επίσημο ραδιόφωνο του αγώνα, τον Λαμία FM1, η όλη προσέγγιση γύρω από τη μασκότ θα ήταν διαφορετική.
Καινοτομία η Υπερειδική στο Σείριο που αντί να «ανοίξει» τον αγώνα, ήταν η τελευταία ειδική διαδρομή του 2ου σκέλους.
Θα την προτιμούσαμε με λιγότερα βαρέλια ώστε να υπήρχε περιθώριο για περισσότερο γκάζι, όπου γκάζι = ήχος για τους θεατές.
Πολύ άσχημη η εικόνα στο άδειο service park του Σαββάτου με τους επαγγελματίες να παρακολουθούν αμήχανοι στο να περνούν ήσυχα-ήσυχα οι ώρες.
Μια εκδήλωση για να φέρει κόσμο έπρεπε να υπάρχει…
Είναι η πρώτη χρονιά που οι κάδοι ανακύκλωσης και απορριμμάτων στο service park ήταν λιγότεροι από κάθε άλλη χρονιά.
Αρνητικό που η οργάνωση για έναν ακόμα αγώνα δεν έχει φιλοξενήσει ουδέποτε έναν αστέρα του παρελθόντος, για παράδειγμα, Markku Alen, Miki Biasion, Tommi Makkinen, Walter Rohrl.
Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024 πέρασε στην ιστορία όπου για μια ακόμα φορά άφησε να εννοηθεί ότι ο εθνικός μας αγώνας δεν έχει φαβορί.
Αυτό το κάνει να έχει και αυτόν τον μοναδικό χαρακτήρα.
Επίσης συμφωνούμε 100% ότι για 4η χρονιά η Υπερειδική ήταν σε διαφορετικό σημείο.
Και πλέον από το 2025 και για τρία χρόνια ο αγώνας επιστρέφει τον Ιούνιο.
Που θα είναι η έδρα του; Υπονομή λίγους μήνες…