Στο WRC της Ιταλίας, στη Σαρδηνία, o Κάλε Ροβάνπερα ήταν το μήλο της έριδος.
Γιατί τα σενάρια λένε ότι θα μετακινηθεί από την Toyota στη Hyundai…
Τι συμβαίνει τελικά.
Λοιπόν η ιστορία έχει ως εξής.
WRC: Θα μετακινηθεί τελικά ο Ροβάνπερα
O Τίμο Γιόουκι, μάνατζερ του Ροβάνπερα, έχει ανοίξει συζητήσεις με την Hyundai Motorsport με σκοπό να «φέρει» τον Παγκόσμιο Πρωταθλητής Ράλι του 2022 στις τάξεις της Κορεάτικης ομάδας.
Να θυμίσουμε ότι το συμβόλαιο της Ροβάνπερα λήγει στο τέλος της φετινής περιόδου.
Ο Λάτβαλα, που ηγείται της Toyota Gazoo Racing όταν ρωτήθηκε απάντησε ότι οι συζητήσεις για τη νέα περίοδο θα ξεκινήσουν αρχές του καλοκαιριού.
Στη Hyundai Motorsport σε συνδυασμό από την ενδεχόμενη αποχώρηση του Σόρδο, (φέτος, λόγω της απώλειας του Μπριν, θα κάνει όλη τη σεζόν, από τη μισή αρχικά, έχοντας δηλώσει ότι θα αποχωρήσει) αδειάζει θέση.
Αλλά η Hyundai όπως δείχνουν τα μέχρι τώρα αποτελέσματα έχει έναν άσσο στο μανίκι της, που πρέπει να εκμεταλλευτεί, και δεν είναι άλλος από τον Λάπι.
Με δεδομένο ότι στην ομάδα ο Νεβίλ είναι Νο1 και να μην υπάρχουν αντιπαλότητες στυλ Τάνακ (γνωστά τα «επεισόδια» ειδικά μετά το Ράλι Ακρόπολις) όποιος πάει δεν θα είναι το πρώτο βιολί.
Ενδεχομένως η είσοδό του να φέρει αναταράξεις στην ομάδα που ηγείται ο Αμπιντεμπούλ, καθώς ο Ροβάνπερα, λέμε αν, φορέσει τη φόρμα της Hyundai, πηγαίνει έχοντας ήδη έναν τίτλο στην τσέπη του ενώ έχει πολλές πιθανότητες να κατακτήσει και το φετινό, μόνο το 2ο βιολί θα είναι εκτός.
Και βέβαια δεν πρέπει να «ξεχνάμε» και τον Λίντχολμ που η Hyundai τον καλοβλέπει…
Εκτός εάν υπάρχουν άλλες σκέψεις, «δεύτερες», στη Hyundai Motorsport…
Από την άλλη γιατί η Toyota να αφήσει τον Ροβάνπερα καθώς έχει δείξει τις ικανότητες του.
Φέρνει τα επιθυμητά αποτελέσματα, δεν έχει εξόδους (όπου έξοδοι= κόστη) και κερδίζει σε κάθε επιφάνεια.
Μήπως λοιπόν είναι ένα «παιχνίδι» ώστε να αυξηθεί το κασέ του νερού Φινλανδού.
Μη ξεχνάμε ότι δεν υπάρχουν και τόσα ταλέντα, που αν αλλάξει στρατόπεδο ο Ροβάνπερα, η Toyota να τους φέρει στην πρώτη ομάδα.
Επιπλέον εξελίσσει και το Yaris Rally2. Και μπορεί Άκιο Τογιόντα να θέλει Γιαπωνέζους στο τιμόνι, αλλά πλέον του Κατσούτα δεν υπάρχει άλλος έτοιμος να σηκώσει τα βάρη της συμμετοχής.
Άρα μήπως όλα έχουν να κάνουν με τα μηδενικά στο τέλος του λογαριασμού…