Το WRC είναι έτοιμο, να ανοίξει τη φετινή του παράσταση, που παραδοσιακά ο κύκλος των 13 αγώνων θα ξεκινήσει από το μικρό πριγκιπάτο της Μεσογείου, το Μόντε Κάρλο.
Ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί οι συμμετοχές της πρεμιέρας, έχει λήξει η προθεσμία και το μόνο γνωστό είναι ότι άγγιξαν τις 70 με τους διοργανωτές να έχουν «κόψει» 23 πληρώματα.
WRC: Δεν υπάρχουν πλέον «ελεύθερα» bucket στα Rally1 cars
Υπάρχουν λοιπόν πολλά ερωτηματικά, για το ποιος θα οδηγήσει τι. Όχι για τα Rally1 cars που οι συνδυασμοί είναι ήδη γνωστοί και «κάθισμα» δε περισσεύει, αλλά στην κατηγορία WRC2, που με την είσοδο της Toyota, τα πράγματα έχουν ανακατευτεί πάρα πολύ.
Ένας οδηγός που είναι χωρίς «τιμόνι» είναι ο Φινλανδός Τέμου Σουνίνεν, που με την είσοδο του Μίκελσεν, στη Hyundai, ο οποίος θα μοιραστεί το τρίτο i20 Rally1 με Λάπι και Σόρδο, η «πόρτα» έκλεισε και άνοιξε μια άλλη.
‘Ετσι ο Φινλανδός αποτελεί ένα από τα κύρια αινίγματα στην αγορά για το 2024, όπου σύμφωνα με πληροφορίες έχει ξεκινήσει διαπραγμάτευση με την ομάδα της Skoda μετά την αποχώρηση του Μίκελσεν.
WRC: Ο Σόλμπεργκ είναι ο επίσημος οδηγός της Skoda Motorsport
Κάτι επίσημο δεν υπάρχει ακόμα και από τα δύο μέρη, καθώς η Skoda το μόνο που έχει ανακοινώσει είναι ότι Όλιβερ Σόλμπεργκ θα είναι ο «αρχηγός» στην ομάδα, όπου εκτός από τον στόχο που είναι ο τίτλος στην κατηγορία, θα τον βαρύνει και η εξέλιξη του Fabia RS Rally2.
Nα θυμίσουμε ότι η Skoda Motorsport επιστρέφει στο WRC, καθώς τα «έσπασε» με την Toksport, και αυτή η εικόνα που βλέπαμε το 2023, ότι όλοι «έτρεχαν» να μπουν κάτω από την ομπρέλα της Toksport δε θα υπάρχει τη φετινή χρονιά.
Η «μελωδία» Toksport άλλαξε και η είσοδος της Toyota με το GR Yaris Rally2, είχε σαν αποτέλεσμα Ford και Citroen να βελτιώσουν τα Fiesta Rally2 και C3 Rally2 αντίστοιχα ενώ με την επιστροφή του Τάνακ στη Hyundai, η ομάδα RedGrey που ανήκει στον Εσθονό, να είναι το διαβατήριο για τη βελτίωση του i20 Rally2.
Με δεδομένο ότι ελεύθερο bucket δεν υπάρχει στα Rally1 cars, το WRC2 αποτελεί πόλο έλξης.
Και μπορεί το ράλι Μόντε Κάρλο να είναι μπροστά μας, αλλά στην πραγματικότητα το WRC2 του 2024 φαίνεται να είναι περιορισμένο στην πρεμιέρα του φετινού πρωταθλήματος και η έκρηξη συμμετοχών να γίνει στο δεύτερο ραντεβού, στα χιόνια της Σουηδίας τον Φεβρουάριο, αναμένοντας αρχικά τις συμμετοχές για τον αγώνα του πριγκιπάτου.