Η Hyundai Motorsport ψάχνει να βρει τη λύση που θα τη φέρει πιο κοντά στην Toyota, για τους επόμενους αγώνες του WRC.
Ο Σιρίλ Αμπιτεμπούλ, ο επικεφαλής της Hyundai Motorsport, πιστεύει ότι έχουν βελτιωθεί πάρα πολύ, όμως νιώθει πως έχουν ακόμα πολύ δουλειά να κάνουν.
Ηyundai: Στόχος να μειωθεί η απόσταση από την Toyota
Ο επικεφαλής της ομάδας της Hyundai, πιστεύει ότι το Yaris Rally1 της Toyota είναι ακόμα, πιο γρήγορο αυτοκίνητο από το i20 N Rally1 της Hyundai και το συμπέρασμα αυτό το έβγαλε μετά το ράλι Φινλανδίας.
Nα θυμίσουμε ότι η Toyota έχει κερδίσει επτά από τους εννέα αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι αυτή τη σεζόν και προηγείται της Hyundai με 67 βαθμούς διαφορά, στην κατάταξη των κατασκευαστών.
Εν τω μεταξύ, η Hyundai έχει κερδίσει φέτος μόλις ένα ράλι, στη Σαρδηνία, με τον Τιερί Νεβίλ.
Ωστόσο, η ομάδα είχε πολύ καλύτερη απόδοση από ό,τι αναμενόταν στους δύο πρόσφατους, πολύ γρήγορους αγώνες της φετινής χρονιάς.
Τόσο στην Εσθονία όσο και στη Φινλανδία η κορεάτικη ομάδα δεν τα πήγε άσχημα. Μέτρησε δύο δεύτερες θέσεις με τον Νεβίλ και μια τρίτη με τον Εσάπεκα Λάπι στην Εσθονία.
Η Hyundai μάλιστα ήταν πολύ κοντά στη τρίτη θέση με τον Τέεμου Σουνίνεν, που έχασε, μέσα από τα χέρια του τη θέση στο βάθρο στον αγώνα της πατρίδας του, από τον πεισματάρη Κατσούτα Τακαμότο (Toyota Yaris Rally1) για μόλις 4,3 δευτερόλεπτα.
Όμως, ενώ φαινόταν εύκολη η υπόθεση η νίκη στο ράλι Φινλανδίας για την ομάδα της Hyundai, μετά και την εγκατάλειψη του Ροβάνπερα, αποδείχθηκε, πως οι οδηγοί της Toyota ήταν έτοιμοι για όλα. Ο Έβανς ήταν γρηγορότερος του Νεβίλ, που δεν βρήκε ποτέ του, καλό ρυθμό για να κερδίσει τον αγώνα.
Ο Αμπιτεμπούλ πάντως, γνωρίζει ότι υπάρχει περιθώριο βελτίωσης.
«Ενώ αυτό το αποτέλεσμα είναι ισχυρό και θετικό για το πρωτάθλημα, όμως εξακολουθούμε να μην ανεβαίνουμε στο πρώτο σκαλί του και πρέπει να κάνουμε περισσότερα βήματα, όπως κάναμε πρόσφατα, αν θέλουμε να γίνουμε σταθερός διεκδικητής απέναντι στην Toyota», είπε ο Γάλλος.
«Ο Σουνίνεν είχε μια σειρά από πολύ δυνατές στιγμές στο ράλι Φινλανδίας. Υπάρχει λίγη απογοήτευση, που δεν βρίσκεται στο βάθρο, αλλά το να το νιώθει έτσι, μόλις στο δεύτερο ράλι μαζί μας στην κορυφαία κατηγορία, είναι σημάδι της κοινής μας φιλοδοξίας.
Γνωρίζουμε, ότι αυτοί οι γρήγοροι αγώνες (Εσθονία- Φινλανδία) δεν δείχνουν απαραίτητα το αυτοκίνητό μας στα καλύτερά του, αλλά είναι η δουλειά, που γίνεται στα παρασκήνια και το εργοστάσιο, που μας βοήθησε να βελτιώσουμε το αυτοκίνητο, να δείξουμε συνέπεια και αξιοπιστία, οπότε θα ήθελα να πω ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλους.”
Ο Nεβίλ δήλωσε μετά τη Φινλανδία πως, «τα Toyota είναι ακόμα πολύ δυνατά και είναι πολύ δύσκολο να τα νικήσεις, για να είμαι ειλικρινής», όμως πρόσθεσε, ότι η πρόσφατη άνοδος στην απόδοση και οι δομικές αλλαγές στην ομάδα, συμπεριλαμβανομένης της πρόσληψης του Φρανσουά Ξαβιέ Ντιμασόν, ως τεχνικού διευθυντή, ήταν μεγάλα κίνητρα για την ομάδα.
«Η ομάδα έχει αρκετά κίνητρα», συμφώνησε ο Αμπιτεμπούλ.
«Έχουμε μερικά νέα βασικά πρόσωπα σε καίριες θέσεις. Η αναδιάρθρωση βρίσκεται σε εξέλιξη και μπορούμε να δούμε ξεκάθαρα, ότι η τάση είναι θετική, οπότε αυτό μας δίνει σίγουρα πολλά κίνητρα, αλλά δίνει πολλά κίνητρα σε κάθε μέλος της ομάδας να δει ότι βελτιωνόμαστε, ειδικά σε ράλι, όπως αυτό της Φινλανδίας, που ήταν δύσκολο. Είναι καλό να βλέπεις τη βελτίωση και τα θετικά».
Eν αναμονή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Αν, φυσικά συγκρίνουμε τα περσινά αποτελέσματα στη Φινλανδία, όπου είχε κερδίσει ο Οτ Τάνακ, οδηγώντας για τη Hyundai, τι μένει;
Μένει να περιμένουμε, μέχρι το Σεπτέμβριο να δούμε, αν η κορεάτικη ομάδα είναι σε θέση να επαναλάβει το περσινό επικό 1-2-3 στο ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις.