Ο Λάπι αφήνει το ράλι Κεντρικής Ευρώπης, προτελευταίος γύρος του WRC έχοντας στις αποσκευές του πολύ δυσάρεστες αναμνήσεις.
Ο Λάπι με τον συνοδηγό του, τον Φερμ ξεκίνησαν πολύ καλά στα δύο πιο δύσκολα σκέλη του αγώνα, στις πολύ γλιστερές αλλά και στενές Ειδικές Διαδρομές της Τσεχίας, που η βροχή τις είχε κάνει ακόμα πιο γλιστερές.
Και εκεί που το φινλανδικό πλήρωμα φιγουράριζε στην 3η θέση της γενικής κατάταξης, στην 4η Ειδική Διαδρομή, πίσω από Ροβάνπερα και Νεβίλ, ήρθε στην 5η Ειδική Διαδρομή αυτή η αριστερή κλειστή-γλιστερή-στροφή.
WRC: Υψηλά τα επίπεδα ασφαλείας στους αγώνες
Το Hyundai i20 Rally1 χτύπησε με το πίσω δεξί μέρος στον κορμό ενός δένδρου, εξοστρακίστηκε και άρχισε το «πινγκ-πονγκ» ανάμεσα στα δένδρα όπου κατέληξε στο παρακείμενο λιβάδι με το αμάξωμα κατεστραμμένο, το πλήρωμα χωρίς αμυχή, κάτι που οφείλεται στα προηγμένα συστήματα ασφαλείας, roll-cage, bucket, halo, κράνη, ζώνες, φόρμες, τα οποία συνεχώς βελτιώνονται.
Κρίμα για τους Φινλανδούς, βέβαια ο αγώνας είχε πολύ δρόμο ακόμα και πολλές ανατροπές στην εξέλιξή του.
θα μείνει άραγε στη Hyundai o Λάπι;
Πάντως οι φήμες οργιάζουν για τον Φινλανδό εν όψη 2024 ύστερα από την επιστροφή του Τάνακ στη Hyundai.
Θα μείνει να μοιράζεται το τρίτο i20 Rally1 με τον Σούνινεν, καθώς τα δύο πρώτα βιολιά θα είναι Νεβίλ και Τάνακ στην ομάδα, ή θα κάνει το βήμα που θα τον οδηγήσει πίσω στην Toyota.
Για την M-Sport Ford υπάρχουν πολλά σύννεφα μεταξύ τους, καθώς η συνεργασία τους δε λύθηκε με τον καλύτερο τρόπο και ειπώθηκαν πολλά από τη μεριά του Λάπι, κυρίως οικονομικού χαρακτήρα.
Μη ξεχνάμε όμως ότι ο χρόνος επουλώνει τις «πληγές».
Εδώ πριμ μερικά χρόνια τα «βρήκαν» η M-Sport με τον Πέτερ Σόλμπεργκ.
Θυμάστε όταν νεαρός τότε Σόλμπεργκ οδηγούσε για τη «δεύτερη» ομάδα της M-Sport (1998-1999) το Focus WRC πρώτης γενιάς και τον «βούτηξε» ο Ρίτσαρντς της Prodrive το 2000 κατακτώντας τον παγκόσμιο τίτλο το 2003, με Subaru Impreza WRC, ως ο πρώτος Νορβηγός παγκόσμιος πρωταθλητής στο WRC.
Το τι είχανε γραφτεί τότε δεν περιγράφεται.
Όμως 12 χρόνια μετά, το 2012 ο Πέτερ, επέστρεψε στην M-Sport με τα Ford Fiesta WRC για την τελευταία του χρονιά στο WRC.
Ο χρόνος λοιπόν…