Όπως και η Formula 1 έτσι και το WRC ετοιμάζεται να γυρίσει σελίδα και να ακολουθήσει το δρόμο της υβριδικής τεχνολογίας.
Το πότε θα γίνει αυτό; Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν για το 2023, αλλά έχει αρχίσει τις αντιδράσεις η Hyundai Motorsport και δεν ξέρουμε που θα οδηγήσει αυτό.
WRC: Είναι της μόδας οι «αποχωρήσεις»;
Οι φήμες μάλιστα «λένε» ότι με την είσοδο της υβριδικής τεχνολογία θα αλλάξουν και τα μοντέλα.
Στο πλαίσιο λοιπόν του τελικού top 7 στην Αυστρία για το “Best Buy Car of Europe 2021” του ανεξάρτητου ευρωπαϊκού δημοσιογραφικού οργανισμού AutoBest, συζητήσαμε με δύο στελέχη της Citroen, τον Πάτρικ Ντίνγκερ και τον Κριστόφ Στάμβολ για το πότε η γαλλική εταιρία θα κάνει το comeback και αν θα γίνει με το καινούργιο C4.
«δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο πλάνο για την επιστροφή της Citroen στο WRC, ούτε φυσικά με τι μοντέλο» ήταν η απάντηση.
Να θυμίσουμε ότι στο όμιλο PSA ανήκουν Peugeot και Opel. Η μεν Peugeot ετοιμάζεται για την επιστροφή της στις 24ώρες του ΛεΜαν (έχει τρείς νίκες) ενώ η Opel εξελίσσει το ηλεκτροκίνητο Corsa για ράλι.
Αναμφίβολα η απουσία της Citroen από το WRC έχει αφήσει δυσαναπλήρωτο κενό καθώς έχει γράψει χρυσές σελίδες με τα μοντέλα Xsara, C4, DS3, C3 στις Ειδικές Διαδρομές του κόσμου κερδίζοντας αγώνες σε άσφαλτο, χιόνι, χώμα, λάσπη και βροχή.
Από την άλλη ο αρχηγός της πυραμίδας στο PSA Group, Πορτογάλος Κάρλος Tαβάρες είναι φαν των αγώνων. Aυτό ίσως αποτελέσει μια ώθηση ώστε η Citroen να επιστρέψει και πάλι στα μεγάλα σαλόνια του WRC, όπου τώρα δίνει το παρόν με ιδιωτικές συμμετοχές με το Citroen C3 R5.