Ο Adrien Fourmaux αποτελεί παρελθόν από την M-Sport Ford και περίπου ένα μήνα πριν από την έναρξη της νέας σεζόν στο WRC, η σύνθεση της ομάδας δεν έχει οριστικοποιηθεί.
Με τον Malcolm Wilson, τα τελευταία κυρίως χρόνια να βρίσκει οικονομικούς πόρους και πληρώματα την τελευταία στιγμή, το 2025, ανατέλλει μάλλον με συννεφιά για την βρετανική ομάδα. Καθώς μετά την αποχώρηση του Fourmaux φαίνεται να ήταν και το τελειωτικό χτύπημα στις τελευταίες ελπίδες να παραμείνουν τα ενεργειακά ποτά ως βασικός χορηγός με τα χρώματά τους να στολίζουν τις σιλουέτες των Puma Rally1, που είναι αναμφίβολα μια γερή ανάσα οξυγόνου σε σεζόν WRC.
Όμως από την αντίπερα όχθη, Αμερική, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι από την πλευρά της μητρικής εταιρείας έχει γίνει ξεκάθαρο να μην μεταφερθεί ούτε ένα δολάριο από τον προϋπολογισμό του Dakar, όπου η Ford συμμετέχει με τρία Raptor by M-Sport με Sainz, Roma, Ekstrom στο WRC.
Έτσι, στη δύση του 2024, όχι μόνο είναι ξεκάθαρο ότι ο Fourmaux δε θα έχει πραγματικό αντικαταστάτη, αλλά και ο ίδιος ο Munster, πρόθυμος να ανανεώσει για τη νέα χρονιά, δεν έχει λάβει καμία σίγουρη απάντηση από την ομάδα.
WRC: Πρεμιέρα του νέου πρωταθλήματος με το ράλι Μόντε Κάρλο 23-26 ιανουαρίου
Έτσι με το ράλι Μόντε Κάρλο να «ξημερώνει» η M-Sport Ford αναζητά το budget για τη συμμετοχή της, ή ένα μήνυμα στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο από τη Ford Motorsport που να «αγκαλιάζει» περισσότερο το WRC 2025.
Εν τω μεταξύ, ο Solberg όπως έλεγαν οι πληροφορίες ότι θα ήταν πρώτος οδηγός στην M-Sport Ford για το 2025, προτίμησε να εγκατασταθεί στην ομάδα-δορυφόρο της Toyota, την Printsport οδηγώντας Yaris Rally2 στη θέση του Pajari, και οι Rossel και ο Gryazin προτίμησαν επίσης να δοκιμάσουν άλλα μονοπάτια, καθώς δε τα βρήκαν στις οικονομικές παραμέτρους με την M-Sport.
Tι μένει λοιπόν πέρα του φιλότιμου Munster, o Martin Sesks και ο άγνωστος Τούρκος Αli Turkkan (γεννηθείς 1999), εκτός εάν προκύψουν εκπλήξεις που ο Wilson μας έχει συνηθίσει σε αυτό.