Δεν υπάρχει διαμάχη μεταξύ τους, όπως όλοι πιστεύουν μετά το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Έτσι, δείχνουν τα πράγματα…
Ο Οτ Τάνκ είχε μετά το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις κάθε λόγο να είναι δυσαρεστημένος με την ομάδα του. Ο Εσθονός ήταν δεύτερος στη γενική κατάταξη του αγώνα και περίμενε η Hyundai να δώσει εντολή, έτσι ώστε να μείνει πίσω ο Νεβίλ, που ήταν πρώτος. Η Hyundai, ωστόσο, έδωσε εντολή να παγώσουν οι θέσεις τους την τελευταία μέρα, έτσι ώστε να εξασφαλιστεί το 1-2-3, ένα ιστορικό για αυτούς αποτέλεσμα. Ο Τάνακ όμως, μετά και τις νίκες του σε Φινλανδία και Βέλγιο, ήθελε το στραβοπάτημα του Κάλε Ροβάνπερα στον εθνικό μας αγώνα να το εκμεταλλευτεί. Το κυνήγι για τον φετινό παγκόσμιο τίτλο, δεν έχει ακόμα τελειώσει παρ’ όλη τη μεγάλη διαφορά, που έχει κτίσει ο νεαρός Φινλανδός. Η απογοήτευση λοιπόν, από τις εντολές της ομάδας του Τάνακ, για πάγωμα θέσεων ήταν έκδηλη. Ένοιωθε, πως η ομάδα δεν ενδιαφέρθηκε να τον βοηθήσει. Ο Τιερι Νεβίλ από την άλλη, ήθελε αυτή τη νίκη, όσο τίποτα άλλο, γιατί φέτος ήταν η πρώτη του στο πρωτάθλημα. Ο Βέλγος δεν είχε κανένα απολύτως λόγο να μείνει πίσω, για να περάσει ο Τάνακ μπροστά και αυτό είναι κάτι που κατανοεί απόλυτα ο Εσθονός.
Μάλιστα, ο Τάνακ, μετά τα γεγονότα του Ακρόπολις, έχει αφήσει να εννοηθεί χωρίς να το δηλώσει ανοικτά, πως θέλει να φύγει από την Hyundai και να πάει σε άλλη ομάδα.
Το DirtFish ρώτησε τον Nεβίλ, αν θα ήθελε ο Tάνακ να παραμείνει στη Hyundai το 2023 και αν πίστευε ότι ο Tάνακ θα επέλεγε να παραμείνει εκεί που είναι.
«Πρώτον, θέλω να μείνει», απάντησε ο Νεβίλ. «Δεύτερον, επίσης είμαι σίγουρος ότι θα μείνει. Σε μια ομάδα, χρειάζεσαι όλους τους οδηγούς να πιέζουν σκληρά για να πετύχεις βελτιώσεις», εξήγησε ο Nεβίλ. «Νομίζω ότι μαζί (με τον Τάνακ) σε αυτή την πλευρά έχουμε συνεργαστεί αρκετά καλά.
Φαίνεται, ότι σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα μπορέσαμε να σπρώξουμε την ομάδα μπροστά και έχουμε την ίδια άποψη, για το τι χρειάζεται για να είμαστε ανταγωνιστικοί. Μόνος σου, δεν μπορείς να παλέψεις γι’ αυτό. Χρειάζεται υποστήριξη. Νομίζω, ότι είναι η καλύτερη υποστήριξη, που θα μπορούσα να έχω, και κάνω ό,τι καλύτερο για να τον στηρίξω, για να φέρω την ομάδα πίσω εκεί, που ανήκει και εκεί που πρέπει. Αυτό είναι ξεκάθαρο και πάνω σε αυτό εργαζόμαστε».
Για τον Tάνακ, οι εντολές της ομάδας ήταν μεταξύ του ίδιου και της ομάδας. Και ο Νεβίλ; Δεν χρειάζονταν κανένα ξεκαθάρισμα για το ρόλο του Βέλγου, στο μυαλό του Εσθονού ήταν εξ αρχής ξεκάθαρο.
«Δεν υπήρχε τίποτα να συζητήσουμε μεταξύ μας», είπε ο Tάνακ. «Ο Τιερί έκανε τη δουλειά του, εγώ έκανα τη δουλειά μου, δεν είναι δική μας δουλειά να αποφασίζουμε τι πρέπει να κάνουμε. Προφανώς έκανε ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο».
Ο Nεβίλ παραδέχτηκε, ότι μια απίθανη τρίτη συνεχόμενη καταστροφή για τον Ροβάνπερα, θα μπορούσε να αποδείξει, πως η απόφαση της ομάδας του δύο εβδομάδες νωρίτερα ήταν η λάθος.
«Είχαμε αρκετό χρόνο για να το σκεφτούμε», είπε ο Νεβίλ «Η απόφαση έχει ληφθεί από την ομάδα και δεν υπάρχει περίπτωση να το μετανιώσουμε τώρα. Αν πάλι, ο Ροβάνπερα βγει στην πρώτη ειδική διαδρομή και ο Oτ έχει την ευκαιρία να κερδίσει, ίσως τότε ήταν λάθος απόφαση. Αλλά δεν πιστεύω ότι θα συμβεί».
Ο Τάνακ, εν τω μεταξύ, είχε μια πιο συμφιλιωτική διάθεση, από ότι λίγες εβδομάδες νωρίτερα – αποδεχόμενος, πόσο πίσω ήταν στην κούρσα του τίτλου, πριν από την Ελλάδα και πως μια εντολή για αλλαγή θέσεων ήταν μια πολύ δύσκολη απόφαση.
«Προφανώς ήταν μια δύσκολη κατάσταση για όλους», είπε ο Tάνακ. «Στο τέλος, το παιχνίδι ήταν δίκαιο για τον Τιερί, ήταν γρήγορος και εμείς δεν ήμασταν τόσο καλοί στον αγώνα για την πρώτη θέση. Προφανώς σε αυτή τη θέση, αν θέλεις να παλέψεις για το πρωτάθλημα, πρέπει να προσπαθήσεις να πάρεις κάθε δυνατό βαθμό. Αν το χάσμα με τον Κάλε, ήταν πιο μικρό, ίσως θα ήμασταν σε ρόλο κυνηγού. Αλλά αυτή τη στιγμή, καθώς είμαστε πολύ πίσω, δεν είναι στο χέρι μας να παλέψουμε για το πρωτάθλημα. Είναι στο χέρι του Κάλε, αν θέλει να μας δώσει κάποια άλλη ευκαιρία ή όχι. Αλλά υποθέτω, πως μας έχει ήδη δώσει πολλά».
Η ειρήνη και η λογική φαίνεται πως κυριάρχησε στην ομάδα της Hyundai. Ωστόσο, για τον Τάνακ ακούστηκαν πολλά, μέχρι και πως θα υπογράψει με την Toyota, πράγμα που διαψεύστηκε από τον Λάτβαλα.
«Δεν έχουμε μιλήσει με τον Τάνακ. Θα ρωτήσω όμως κάτι», είπε ο Λάτβαλα, «αν πάρουμε φέτος τους δυο παγκόσμιους τίτλους θα πρέπει λέτε να αλλάξουμε κάτι από την ομάδα;»
Ο Εσθονός σίγουρα έχει μιλήσει με τον Μάλκολμ Γουίλσον – όμως μη ξεχνάμε ότι έχουν μια καλή και παλιά φιλία. Πράγμα που σημαίνει, ότι δεν συνομιλούν απαραίτητα για κάποια πιθανή μεταγραφή του Τάνακ στην M-Sport Ford.
Όσο για το ερώτημα του Λάτβαλα, αν μετά την κατάκτηση των παγκόσμιων τίτλων, θα πρέπει να αλλάξει την ομάδα, η απάντηση είναι, ναι. Θα πρέπει να τη βελτιώσει, κυρίως αποδυναμώνοντας, τα όποια δυνατά σημεία των αντιπάλων του. Μάλιστα αν, ένα από αυτά θεωρεί, πως είναι ο Τάνακ, τότε ναι, ο Λάτβαλα, αν θέλει να συνεχίσει να έχει μια πανίσχυρη ομάδα, που θα κυριαρχεί στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, θα πρέπει οπωσδήποτε να τη δυναμώνει κάθε χρόνο.