Για πρώτη φορά στην ιστορία του WRC, ένας 20χρονος οδηγεί τη βαθμολογία στο πρωτάθλημα των οδηγών, και δεν είναι άλλος από τον Φινλανδό Kalle Rovanpera.
O νεαρός Φινλανδός αποτελεί μέλος της εργοστασιακής ομάδας της Toyota Gazoo Racing, μαζί ε τους Ogier-Ingrassia και Evans-Martin.
Στο χιονισμένο ράλι Αρκτικής μαζί με τον συνοδηγό του Jonne Halttunen τερμάτισαν στη δεύτερη θέση σημειώνοντας και τον ταχύτερο χρόνο στην power-stage, την Ειδική Διαδρομή που δίνει έξτρα βαθμούς στους 5 ταχύτερους.
Έτσι μετά τον αγώνα ο Rovanpera πέρασε στην πρώτη θέση της βαθμολογίας.
WRC, Audi: Το τηλεφώνημα σταθμός στον Hannu Mikkola (video)
Φυσικά το πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο ακόμα και οι γνωρίζοντες επισημαίνουν ότι το πρωτάθλημα κατά κάποιον τρόπο αρχίζει μετά τους δύο αγώνες (Μόντε Κάρλο, Σουηδίας που για φέτος είχε αντικατασταθεί από το Φινλανδίας) όπου η μορφή των Ειδικών Διαδρομών αλλάζει και από τα χιόνια και τους πάγους, άσφαλτος και χώμα πρωταγωνιστούν.
Μπορεί να είναι και έτσι, μπορεί να είναι αλλιώς, όμως όπως και να είναι ο Kalle βρίσκεται επικεφαλής της βαθμολογίας.
Eπιπλέον σαν νεαρός 20χρονος δείχνει να έχει μια τρομερή ωριμότητα πίσω από το τιμόνι. Δεν είναι επιρρεπής στα λάθη, καθώς αυτό «μετράει» πάρα πολύ σε μια ομάδα, ενώ είναι ταχύτατος σε κάθε είδους Ειδικών Διαδρομών.
Επιπλέον έχει κάτι ακόμα αν μπορείς να διαβάσεις πίσω από τις δηλώσεις του. Μέσα από την οδήγηση σε κάθε Ειδική Διαδρομή θέλει να βγαίνει «πλουσιότερος» σε ικανότητες καθώς ο στόχος του είναι στο βάθος, πέρα στο «δάσος», εκεί που ο δρόμος οδηγεί στην κορυφή του πρωταθλήματος.
Γι’ αυτό σαν σφουγγάρι «ρουφάει» σε γνώση την κάθε λεπτομέρεια.
Επιπλέον έχει να μάθει πάρα πολλά από τον 7 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή, Sebastian Ogier. Μπορεί να ανήκουν στην ίδια ομάδα, και να είναι κατά ποιον τρόπο ανταγωνιστές, αλλά η εμπειρία είναι αυτή που δεν εξαγοράζεται. Και ο νεαρός Φινλανδός είτε το θέλουμε είτε όχι έχει πολύ καλό δάσκαλο (Evans) και πολύ καλό καθηγητή για το διδακτορικό του ( Οgier)
Δεν είναι τυχαίο ότι στο ράλι Αρκτικής τα ραντάρ «έπιασαν» τον Kalle να οδηγεί στα χιόνια με 203,9 χλμ/ώρα, την υψηλότερη τελική που σημειώθηκε στον αγώνα της Φινλανδίας.
Σίγουρα το μέλλον του ανήκει και ο «γάτος» πρόεδρος της Toyota, ο Akio Toyoda που είναι φαν των αγώνων, τον Kalle τον «βλέπει» σαν το κάστρο που πρέπει να χτίσει με αρχηγό τον Φινλανδό ο οποίος σε κάθε ράλι που περνάει γίνεται ωριμότερος.
Κάτι φυσικά που δεν ισχύει για όλους τους οδηγούς, αφού όλα είναι θέμα νοοτροπίας…