Ο Ντάνι Σόρδο αποκάλυψε, πως του ζητήθηκε να δώσει τη θέση του στον Οτ Τάνακ, στο τέλος του πρώτου σκέλους στο Ακρόπολις και δεν το έκανε.
Ο λόγος ήταν, όπως ισχυρίστηκε, πως δεν είδε έγκαιρα την οδηγία, που έστειλε η ομάδα του μέσω του μηνύματος στο κινητό του (;) τηλέφωνο…
Την περασμένη Παρασκευή το βράδυ, οι οδηγοί της Hyundai, έφτασαν στη Λαμία στις θέσεις 4-5-6 με τον Τιερί Νεβίλ να προηγείται και τους Σόρδο, Τάνακ να ακολουθούν. Μάλιστα, η διαφορά του Ισπανού από τον Εσθονό ήταν 8,9 δευτερόλεπτα.
Οι Τάνακ-Γιαρβέογια, όλη την πρώτη μέρα το αγώνα, ξεκινούσαν στις ειδικές από τη δεύτερη θέση πίσω από τους Ροβάνπερα-Χάλτουνεν. Ο καθαρισμός της αγωνιστικής γραμμής, κυρίως σε ράλι σκληρά, όπως το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, είναι δύσκολη και επίπονη και το χάσιμο πολύτιμου χρόνου σίγουρο.
H Hyundai, στην τελευταία ειδική διαδρομή, έδωσε εντολή στον Σόρδο να δώσει τη θέση του στον Τάνακ, έτσι ώστε ο Εσθονός να ξεκινά μια ακόμα θέση πίσω το Σάββατο, πράγμα σημαντικό για τους χρόνους μέσα στις ειδικές διαδρομές. Άλλωστε, ο Τάνακ είναι ο μόνος, που κυνηγά τον Ροβάνπερα στο πρωτάθλημα, και, μετά, μάλιστα, από την «κακιά στιγμή» του Φινλανδού (κτύπησε την πίσω ανάρτηση του Yaris σε ένα δένδρο…) και την απώλεια βαθμών στον εθνικό μας αγώνα, ήταν ζωτικής σημασίας η θέση, που, τελικά, δεν πήρε ο Τάνακ από τον Σόρδο.
Αξίζει να σημειωθεί, πως ο Σόρδο δεν συμμετέχει σε πλήρες πρόγραμμα στο πρωτάθλημα του 2022, παρά μόνο σε επιλεγμένους αγώνες και μοιράζεται το i20 του με τον Όλιβερ Σόλμπεργκ.
Στο μεσημεριανό σέρβις του Σαββάτου, ο Τάνακ ήταν δεύτερος πίσω από τον Νεβίλ και όταν ρωτήθηκε από το DirtFish , αν θα δοθούν εντολές στον Βέλγο για να περάσει αυτός πρώτος, τους είπε: «…χθες ο Ντάνι (Σόρδο) δεν ήθελε να μου δώσει μια θέση».
Το DirtFish ζήτησε από τον Σόρδο την άποψή του, για το τι συνέβη και αν αληθεύουν, όσα είπε ο Τάνακ και ο Ισπανός δήλωσε: «Δεν θα σχολιάσω τίποτα. Ένας τύπος, ένας παγκόσμιος πρωταθλητής σαν αυτόν, που είναι πολύ γρήγορος, δεν το χρειάζεται αυτό (τις εντολές)».
Ωστόσο, όταν πιέστηκε να απαντήσει, αν ήταν αλήθεια πως η Hyundai του είχε ζητήσει να παραχωρήσει τη θέση του στον Tάνακ, την Παρασκευή το απόγευμα, ο Σόρδο παραδέχθηκε: «Ναι, αλλά, απλά, δεν είδα το τηλέφωνο. Είναι αλήθεια, αλλά, δεν το είδα. Λίγο πριν την ειδκή διαδρομή δεν παρακολουθώ το τηλέφωνό μου. Aν το έβλεπα, μπορεί και να το έκανα. Για μένα δεν ήταν… Δεν θα μιλήσω πολιτικά, γιατί, προφανώς, δεν με νοιάζει, αλλά μια θέση παραπάνω, δεν νομίζω ότι θα σήμαινε πολλά δευτερόλεπτα. Αν χρειαστεί να κάνω κάτι σημαντικό θα το κάνω, φυσικά. Αλλά, αυτό δεν ήταν τίποτα. Αν ο Οτ είναι θυμωμένος μαζί μου εντάξει, ίσως …μια μέρα να είμαστε καλά. Αν πάλι όχι, δεν έχω πρόβλημα».
Με τρεις ειδικές διαδρομές, που απέμεναν την Κυριακή, τελευταία μέρα του αγώνα, ο Τάνακ ήταν 27,9 δευτερόλεπτα πίσω από τον Nεβίλ, ο οποίος δεν είχε ακόμα κερδίσει έναν αγώνα με ένα υβριδικό αυτοκίνητο Rally1.
Όταν ρωτήθηκε ο Τάνακ, αν θα ζητούσε από την ομάδα του να παρέμβει και να αλλάξει θέσεις με τον Νεβίλ είπε: «Δεν έχω να ζητήσω τίποτα. Ή θα το κάνουν ή δεν θα το κάνουν. Άλλοι άνθρωποι θα το αποφασίσουν. Δεν υπήρχε υποστήριξη, χθες, οπότε δεν νομίζω, ότι κάτι θα αλλάξει τώρα, όμως, από την πλευρά μου, θα συνεχίσω να πιέζω και θα κάνω ό,τι μπορώ».
Από την άλλη, ο Νεβίλ δεν είχε κανένα λόγο να βοηθήσει τον Τάνακ, μάλιστα ήδη, δεν μιλούσε σαν οδηγός έτοιμος να παραχωρήσει μια νίκη σε ράλι, περιγράφοντας την όλη κατάσταση, ως την πρώτη του νίκη στη σεζόν.
Ερωτηθείς ευθέως, αν θα έκανε το αδιανόητο, να επιβράδυνε για να αφήσει τον Tάνακ να κερδίσει, ο Nέβιλ είπε στο DirtFish: «Αδιανόητο, το είπες ήδη»…
Τελικά, ο Τάνακ νιώθει πως είναι μόνος του στη μάχη με τον Ροβάνπερα και δεν είχε την βοήθεια που χρειαζόταν από την ομάδα του, κυρίως, όμως, από τους team mate του. Ο Σόρδο δεν είδε το μήνυμα και ο Νεβίλ δεν είχε καμία απολύτως διάθεση να παραχωρήσει την πρώτη του, νίκη για φέτος. Το ερώτημα, όμως, είναι προφανές. Τι θα έκανε στη θέση τους ο Τάνακ; Θα βοηθούσε τους team mate του, θα παραχωρούσε μια θέση ή ακόμα και τη νίκη σε έναν από αυτούς, αν χρειαζόταν;
Τροφή για σκέψη. Παρακολουθούμε με ενδιαφέρον την ενδοοικογενειακή ένταση στη Hyundai. Ξεκίνησε στον εθνικό μας αγώνα, μάλλον δεν έχει σταματήσει, θα δούμε στη συνέχεια…