Η M-Sport Ford μετά την αποχώρηση του Οτ Τάνακ πάει για νέες πολιτείες στο WRC, καθώς ανοίγει τις πόρτες σε νέους οδηγούς, κάτω από διαφορετική προσέγγιση.
Για την ομάδα του Μάλκολμ Γουίλσον το 2024, θα είναι χρονιά η οποία θα χαρακτηριστεί από συμμετοχή «χαμηλού κόστους», με σημαντική ματιά-πρόκληση- σε νεαρά ταλέντα.
Η συνεργασία της M-Sport Ford με τον Τάνακ για τη φετινή σεζόν έδωσε πολύ λίγες χαρές.
Μόνο δύο νίκες σε Σουηδία και Χιλή, σε συνδυασμό με μια μακρά σειρά πολλών προβλημάτων με το αυτοκίνητο, που κάθε άλλο μπορεί να χαρακτηριστεί με επιτυχία.
Σε όλα αυτά προστέθηκε και το «αντίο» από τον Εσθονό οδηγό, ο οποίος τον περασμένο Οκτώβριο ανακοίνωσε την επιστροφή του στη Hyundai μετά από μόλις μία σεζόν με την M-Sport.
WRC: Ο λόγος τα μη θετικά αποτελέσματα η αιτία διακοπής της συνεργασίας με τον Τάνακ
Ο διευθυντής της M-Sport Ρίτσαρντ Μίλενερ σχολίασε σχετικά.
«Όπως κάθε χρόνο, αυτή είναι μια πολύ δύσκολη στιγμή για εμάς. Εργαζόμαστε για να βρούμε τον προϋπολογισμό ώστε να χωρέσουμε όλα τα κομμάτια του παζλ. Η αντικατάσταση του Τάνακ δεν θα είναι εύκολη, καθώς ο αποχαιρετισμός ενός κορυφαίου οδηγού επηρεάζει αρκετούς παράγοντες.
Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε μια νεανική ομάδα, όπου μπορούμε να βοηθήσουμε τους νέους οδηγούς να αναπτυχθούν. Αυτή τη στιγμή δεν μπορούμε να υπογράψουμε με έναν οδηγό πρώτης γραμμής, πρέπει να είμαστε ρεαλιστές ως προς αυτό.
Ξέρουμε ότι έχουμε ένα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο, τα πλεονεκτήματα μπορούν να έρθουν αν καταφέρουμε να αναπτύξουμε νέα ταλέντα. Αυτό κάνουν ο Μάλκολμ Γουίλσον και η M-Sport Ford εδώ και πολλά χρόνια. Μάλιστα μερικές φορές πρέπει να πας πίσω και μετά να προχωρήσεις προς τα μπροστά». Tόνισε ο Μίλενερ.
Πως διαγράφεται λοιπόν η νέα χρονιά την M-Sport Ford μετά την αποχώρηση του Τάνακ.
Αυτή τη στιγμή τα φαβορί για να φορέσουν τα χρώματα M-Sport Ford για τη νέα χρονιά, είναι οι Γάλλοι Άντριεν Φορμό και Πιέρ Λουϊ Λουμπέ που είναι σε θέση να φέρουν σημαντικούς οικονομικούς πόρους στην M-Sport.
Για τον Γκρεκουάρ Μάνστερ από το Λουξεμβούργο το κύριο μενού είναι το πρόγραμμα στην κατηγορία WRC2 με στόχο να οδηγήσει το Puma Rally1 σε μερικούς αγώνες όπως Χιλή, Λετονία και Κεντρική Ευρώπη.
Επίσης στο WRC2, Fiesta Rally2 πιθανότατα θα οδηγήσει σε αγώνες ο Ιρλανδός Γουίλιαμ Κρέιτον ο οποίος κατέκτησε στο EΚΟ Ραλλυ Ακρόπολις το πρωτάθλημα στο Junior WRC.
Πάντως αυτήν την περίοδο οι προβολείς της M-Sport Ford είναι στραμμένοι στο ράλι Ιαπωνίας όπου ο Φορμό με τον Κορία θα οδηγήσουν στον επίλογο του πρωταθλήματος το Ford Puma Rally1, στη θέση του Λουμπέ.