Οι φήμες οργιάζουν για αλλαγή ομάδας με αποδέκτη τον Φινλανδό Εσαπέκα Λάπι που φέτος οδηγεί για τη Hyundai το i20 Rally1
Ως γνωστόν στη Hyundai τη νέα χρονιά επιστρέφει ο Οτ Τάνακ μετά από μια χρονιά στην M-Sport Ford , όπου δύο αγώνες πριν την ολοκλήρωση του θεσμού έχει δύο νίκες σε Σουηδία και Χιλή, ενώ απομένουν τα ασφάλτινα Κεντρικής Ευρώπης και Ιαπωνίας.
WRC: Δύο ακόμα αγώνες για να ολοκληρωθεί το πρωτάθλημα του 2023
Με δεδομένο ότι ο Λάπι πήγε στην ομάδα για φουλ πρόγραμμα, με την είσοδο του Τάνακ που αναμφίβολα ο Εσθονός θα έχει πλήρες πρόγραμμα, όλα δείχνουν ότι ο συμπαθής Φινλανδός τη νέα χρονιά θα μοιράζεται το i20 Rally1 με τον συμπατριώτη του Τέμου Σουνίνεν.
Στο ράλι Χιλής, ο Αμπιτεμπούλ, ο επικεφαλής του αγωνιστικού της Hyundai είχε δηλώσει μεταξύ των άλλων, ότι η κατάσταση με τον Λάπι έχει αλλάξει και η προοπτική είναι ένα 4ο i20 Rally1 για τον Φινλανδό κάτι το οποίο δεν έχει φανεί.
Ο Οζιέ και το 2024 θα οδηγεί στο WRC Τοyota
Οι φήμες λοιπόν αναφέρουν ότι δεν αποκλείεται ο Λάπι να επιστρέψει στην Toyota, που πλήν του Οζιέ, ο οποίος δήλωσε ότι συνεχίζει και την επόμενη χρονιά με τον Ιάπωνα κατασκευαστή, τα συμβόλαια όλων των οδηγών λήγουν φέτος.
Θεωρείται βέβαιο ότι Ροβάνπερα και Έβανς θα ανανεώσουν, ενώ ο Λάπι γιατί να μην γυρίσει στην Toyota, μοιράζοντας το Yaris Rally1 με τον Οζιέ, που ο Γάλλος 8 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής θα έχει και πάλι περιορισμένο πρόγραμμα.
Θεωρούμε εάν μπει στη ζυγαριά να επιλέξει μεταξύ Hyundai και Toyota, θα γείρει προς το μέρος της Toyota, καθώς μη ξεχνάμε η έδρα του Ιάπωνα κατασκευαστή είναι στη Φινλανδία.
Θα έχουμε άραγε εξελίξεις σε ο,τι αφορά τις μεταγραφές και τις ανανεώσεις συμβολαίων στο ράλι Κεντρικής Ευρώπης, 12ος γύρος του φετινού WRC, που διεξάγεται στο τριεθνές, σε Αυστρία, Γερμανία, Τσεχία, 26 με 29 Οκτωβρίου, με τον Οζιέ να δίνει το «παρών» μετά το Ράλι Ακρόπολις, όπου εγκατέλειψε στο τέλος του δεύτερου σκέλους από πίσω αριστερή ανάρτηση στο δρόμο προς το service park στη Λαμία.