Οι αγώνες είναι μεγάλη «ιστορία», πόσο μάλλον όταν πρόκειται για παγκόσμιο πρωτάθλημα, όπως το ράλι Φινλανδίας, 9ος γύρος του WRC.
Πριν από τον αγώνα όλοι «μίλαγαν» για χαρακίρι της Hyundai, στο «σπίτι» της Toyota (η Φινλανδία είναι η βάση της Ιαπωνικής ομάδας στο WRC) καθώς η ομάδα της Toyota κατέβαινε με 5 Yaris Rally1 και η Hyundai με τρία i20 Rally1.
Το χαρακίρι για τη Hyundai άρχισε να διαφαίνεται από την αρχή του αγώνα όταν έχασε τον Τάνακ από έξοδο, και στη συνέχεια τον Λάπι από σπασμένη πίσω ανάρτση, τι στιγμή που μόνο ο Κατσούτα από τη μεριά της Toyota είχε μείνει πίσω λόγω σπασμένης πίσω ανάρτησης.
Έτσι έμεινε μόνο ο Βέλγος για να υπερασπισθεί τα χρώματα της Hyundai, o οποίος είχε πλασαριστεί πίσω από τα τρία Yaris Rally1, με Ροβάνπερα, Οζιέ, Έβανς.
Η συνέχεια θέλει τον Έβανς να αντιμετωπίζει πρόβλημα με την μετάδοση, χάνει θέσεις και ο Νεβίλ «σκαρφαλώνει» τρίτος, με τον Έβανς να λέει το οριστικό αντίο στην 19η από τις 20 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα.
Στην 19η Ειδική Διαδρομή, τα χαμόγελα επιστρέφουν στη Hyundai, καθώς ο Ροβάνπερα εγκαταλείπει από έξοδο στην προτελευταία Ειδική Διαδρομή, και ανεβαίνει δεύτερος.
Τι καλύτερη εξέλιξη για την ομάδα της Hyundai, όπου ο Νεβίλ φεύγει από την Φινλανδία με τους βαθμούς του 2ου γενικής, τους 4 βαθμούς ως δεύτερος ταχύτερος στην power stage αλλά και επιπλέον 4 βαθμούς καθώς ήταν ο 4ος συνολικά ταχύτερος στις Ειδικές Διαδρομές της Κυριακής.
Αποτέλεσμα 23 βαθμούς στην τσέπη του Νεβίλ, ένανατι 24 του νικητή Οζιέ.
Ετσι από την Φινλανδία πάει διακοπές φιγουράροντας στην πρώτη θέση των κατασκευών, και στην αντίστοιχη των οδηγών.
Αναλυτικά οι βαθμολογίες
Οδηγών
Νεβίλ 168
Οζιέ 141
Τάνακ 137
Έβανς 132
Φορμό 119
Ροβάνπερα 86
Κατασκευαστών
Ηyundai 395
Toyota 375
M-Sport Ford 207
Ραντεβού στην Ελλάδα με το EKO Ράλλυ Ακρόπολις 5-8 Σεπτεμβρίου, μετά από τις καλοκαιρινές διακοπές.