Με το που εγκατέλειψε ο Neuville από σπασμένη πίσω ανάρτηση στο Hyundai i20 WRC, τρείς Ειδικές Διαδρομές πριν την ολοκλήρωση του αγώνα, θεωρητικά πάντα, διότι στους αγώνες τίποτα δεν είναι σίγουρο, ο Ogier ήταν πλέον πολύ κοντά στην πρώτη του νίκη στην Αφρική.
Διαφορά
Και μπορεί να ήταν δεύτερος πίσω από τον Katsuta 8/10 στην Ειδική Διαδρομή που ο επικεφαλής του αγώνα ακολούθησε το δρόμο προς τα αποδυτήρια, ύστερα από έναν πολύ καλό ομολογουμένως αγώνα, ήταν πλέον καθαρά θέμα χρόνου ο Γάλλος να περάσει μπροστά.
Πέρασε μπροστά ο Ogier και έφτασε στην τελευταία Ειδική Διαδρομή , την power-stage με διαφορά 8.3 από τον Katsuta και 1’ 18’’.ο από τον Tanak.
Έχοντας δηλώσει ότι η Power-stage είναι γεμάτη πέτρες και στόχος είναι να προστατεύσει το αυτοκίνητο(και από πιθανό κλατάρισμα) ο Οgier έγραψε τον 4ο ταχύτερο χρόνο, πίσω από Tanak, Rovanpera, Evans και μπροστά από Sordo και έφυγε από την Κένυα με 26 βαθμούς αυξάνοντας τη διαφορά στη γενική βαθμολογία από την δεύτερο Evans σε 34 βαθμούς, 56 από τον Νeuville και 64 από τον Tanak, ατενίζοντας με αισιοδοξία τον 8ο τίτλο, αν και ο δρόμος είναι πολύ μακρύς ακόμα, υπάρχει και το Ευρωπαϊκό Σαφάρι, το Ακρόπολις.
Για την ιστορία «συνόδεψαν» στο βάθρο τους νικητές οι katsuta και ο Tanak, με Fourmaux, Greensmith να φέρνουν στον τερματισμό τα δύο Ford Fiesta WRC, με τον Rovanpera στην 6η θέση.
Όμως σε αυτό που πρέπει να σταθούμε είναι στις αναρτήσεις του Hyundai i20 WRC.
Για τρίτο στη σειρά χωμάτινο αγώνα η παθογένεια των αναρτήσεων χτυπά τη Hyundai και χάνει σίγουρη νίκη και πολύτιμους βαθμούς.
Στο πίσω μέρος εντοπίζεται το πρόβλημα και είναι ίσως από τις δυνάμεις που δέχεται το αμάξωμα σε αυτό το σημείο;
WRC, Ράλλυ Ακρόπολις με Υπερειδική Διαδρομή στην καρδιά της Αθήνας, στο Σύνταγμα
Όμως με τόσες δοκιμές και λύση δεν μπορεί να βρεθεί;
Πρώτος «έπεσε» ο Solberg από το shakedown, εγκατέλειψε στη συνέχεια με σπασμένη πίσω δεξιά και από την ίδια αιτία αποχαιρέτησε και ο Neuville.
O Αdamo θα κάθεται σε αναμμένα κάρβουνα και από τη Δευτέρα στα άδυτα της Hyundai Motorsport στο Αλτσενάου κοντά στη Φρανκφούρτη, το φως ούτε οι Η/Υ θα σβήνουν.
Είναι επιβεβλημένο να βρεθεί λύση. Aκολουθεί το ράλι Εσθονίας, στα μέσα Ιουλίου, σε Ειδικές Διαδρομές πολύ γρήγορες μεν, αλλά όχι σκληρές τύπου Πορτογαλίας, Σαρδηνίας, Σαφάρι δε…