Είναι δύσκολο το ερώτημα αυτό να απαντηθεί. Θα οδηγήσει τελικά ο Loeb σε περιορισμένους αγώνες για το 2022 το νέο Puma R1 για τη Ford M-Sport.
Δύσκολη απάντηση. Πάντως ο Loeb οδήγησε στη Νότιο Ισπανία το αυτοκίνητο με το οποίο η Ford M-Sport θ δώσει το «παρών» στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2022, χρονιά που εισέρχεται η υβριδική τεχνολογία στο WRC.
Οι φήμες για τη συνεργασία Ford M-Sport με τον 9 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή είχαν αρχίσει πολύ καιρόν πριν ο Breen υπογράψει με την ομάδα του Malcolm Wilson.
Kάτι που έγινε μερικές εβδομάδες πριν.
Αλλά ακόμα δεν έχει γίνει ξεκάθαρο καθώς η Ford M-Sport θέλει τον Γάλλο να οδηγήσει το Puma R1 στον πρώτο αγώνα του νέου πρωταθλήματος, στο ράλι Μόντε Κάρλο 17-23 Ιανουαρίου 2022.
Στα βουνά της Νότιας Γαλλίας όπου διεξάγεται το ράλι Μόντε Κάρλο, ο Loeb έχει κερδίσει 7 φορές (2003, 2004, 2005, 2007, 2008, 2012, 2013) όλες με Citroen
Όμως ο Loeb από τις αρχές του Ιανουαρίου θα τρέχει στο Ντακάρ, 1-14 Ιανουαρίου, με την ομάδα της Prodrive-Bahrain.
Πως λοιπόν μετά από 14 ημέρες «σφυροκόπημα» στην έρημο της Σαουδικής Αραβίας ο Loeb θα προετοιμαστεί για την πρεμιέρα του πρωταθλήματος, σε διάστημα 4 ημερών αρχίζει ο αγώνας του πριγκιπάτου, που ειδικά για το 2022 η πρεμιέρα είναι σε λευκό χαρτί λόγω των υβριδικών αυτοκινήτων.
Μη ξεχνάμε ότι ο Loeb θα είναι και 48 ετών την επόμενη χρονιά.
Ο Breen που τη Τετάρτη 20 Οκτωβρίου θα οδηγήσει το Puma R1 σε ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές στην Ισπανία και την Παρασκευή σε χωμάτινες δήλωσε μεταξύ των άλλων ότι η συμμετοχή του Loeb στην ομάδα θα είναι πάρα πολύ χρήσιμη σερ ο,τι αφορά την εξέλιξη του αυτοκινήτου, ενώ θα βοηθήσει πάρα πολύ τον Fourmaux στην εξέλιξή του σαν οδηγός.
Μη ξεχνάμε ότι ο Fourmaux έχει σαν βασικό χορηγό την εταιρία ενεργειακών ποτών που την ίδια έχει ο Loeb για πάρα πολλά χρόνια.
Η Ford M-Sport με την είσοδο του Breen ενισχύθηκε σημαντικά. Εάν πλαισιωθεί και με τον Loeb σίγουρα ενισχύεται ακόμα περισσότερο με την ομάδα σε στοχεύει «αλλού» πλέον.