Πολλά τα νέα στην Καταλονία, όπου το Σαββατοκύριακο 15-17 Οκτωβρίου διεξάγεται ο προτελευταίος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι στις ασφάλτινες Ισπανικές Ειδικές Διαδρομές.
Ένα πλήρωμα που θέλει να διακριθεί στον αγώνα της πατρίδας του είναι ο Sordo με τον Carrera στα bucket του Hyundai i20 WRC με τον αριθμό 6 στις πόρτες.
WRC, ράλι Καταλονίας, φτάσαμε στην προτελευταία στροφή
Στο πλαίσιο λοιπόν το Ισπανικού αγώνα, ο Sordo ανακοίνωσε ότι το 2022 θα είναι η τελευταία του χρονιά καθώς μετά κρεμάει κράνος και φόρμα.
Το 2022 ο Sordo θα είναι ετών 39.
Για το 2022 ο Dani θα είναι στην ομάδα της Hyundai Motorsport σε επιλεγμένους αγώνες βοηθώντας φυσικά την εξέλιξη του νέου i20 R1 (αν και δεν το έχει ανακοινώσει επισήμως η ομάδα με τι μοντέλο θα συμμετάσχει), το αυτοκίνητο της Hyundai με το οποίο θα δώσει το «παρών» στη νέα εποχή του WRC, την υβριδική.
Ο Sordo ξεκίνησε την καριέρα του στο WRC το 2003 στο ράλι της Καταλονίας οδηγώντας Mitsubishi Evo VII, αλλά το βάπτισμα του πυρός με αυτοκίνητο της κατηγορίας WRC έγινε το 2006 με την ομάδα δορυφόρο της Citroen, την Kronos, καθώς η γαλλική εταιρία ετοίμαζε τη C4 WRC που εμφανίστηκε το 2004.
Οδήγησε για τη Citroen μέχρι και το 2010 για να περάσει στην ομάδα της Mini τις 2011-2012, χρονιά που έκανε και έναν αγώνα με την Ford M-Sport (Fiesta WRC).
To 2013 επέστρεψε και πάλι στη Citroen όπου στο ασφάλτινο ράλι Γερμανίας ανέβηκε για πρώτη φορά στο πρώτο σκαλί του βάθρου.
Από το 2014 φοράει τη φόρμα της Hyundai όπου με το i20 WRC κερδίζει στη σειρά το ράλι Σαρδηνίας το 2019 και το 2020.
Για το 2021 με την περιορισμένη συμμετοχή του το καλύτερο αποτέλεσμα ήταν στην Πορτογαλία στη 2η θέση.
Ο Sordo με το ράλι Καταλονίας στην καριέρα του θα έχει εκκινήσει σε 176 αγώνες ανεβαίνοντας στο βάθρο 49 φορές έχοντας μάλιστα σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο σε 208 Ειδικές Διαδρομές.
Για τη νέα εποχή του WRC με τα υβριδικά αυτοκίνητα ο Dani δήλωσε μεταξύ των άλλων ότι «μπορεί να σηματοδοτούν τη νέα εποχή, αλλά θα είναι δύσκολο να αποδειχτούν ταχύτερα, από τα σημερινά που είναι τα Group B της εποχής. Τα σημερινά αυτοκίνητα είναι τα γρηγορότερα που στρίβουν με τέτοιο τρόπο όσο ποτέ άλλοτε κανένα αυτοκίνητο στο παρελθόν».
Άρα δύο οδηγοί πρώτης γραμμής το 2022 θα είναι η τελευταία τους χρονιά στο WRC. Ο ένας είναι ο Ogier (Τoyota) και ο δεύτερος όπως προέκυψε στο ράλι Καταλονίας ο Sordo(Hyundai) που έχει αποδειχτεί λόγω αποτελεσμάτων η χρυσή «ρεζέρβα» για την ομάδα του Andrea Adamo.